F-Secure Internet Security 06 vs. Avast! 4

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by Sammy__, Jan 5, 2007.

1. Sammy__

Sammy__ Member

Trophy Points:
    11
    Eli kumpi noista on parempi, f-secure kuormittaa prosessoria aika paljon ja hidastaa konetta mutta kannataako se vaihtaa tohon avast!:iin?

2. jyrkiv

jyrkiv Member

Trophy Points:
    11
    Sitä sinun kannattaa harkita tarkkaan, mitä oikeastaan haluat. Minulla on ollut yli vuoden F-Secure eikä ole ollut mitään ongelmia. Alkuperäiseen kokoonpanoon lisäsin yhden muistikamman ja hidastelu loppui siihen. Olen ollut tyytyväinen. Ja toisaalta kun on maksanut jostain, voi myös vaatia jotain!

3. Jupsu

Jupsu Active member

Trophy Points:
    68
    minä olen taas f-securesta eri mieltä.. se on aivan susi ohjelma.. käytin sitä puoli vuotta kunnes kone oli niin solmussa että oli pakko formatoida.. se ei löytänyt yhtää virusta ja vei koneen tehoja kuin mikäkin imuri. mielummin hankkisin koneelle zonealarmin (palomuuri), active sirus shield tai antivir ja sit spywaren estoon spywareblaster, winpatrol ja hosts tiedosto! kaikki ilmaisia. ja lopputos joka parempi kun f-securella ainakin koneen tehojen kulutuksessa ja kyllä muutenkin mielestäni. (kohta tulee f-secure fanit laittaa omaa kommenttii)

4. Kellopeli

Kellopeli Guest

Se kumpi noista kannattaa valita riippuu koneen käyttötarkotuksesta ja koneen spekseistä.

5. Supo

Supo Regular member

Trophy Points:
    26
    Taivahan tosi on että jos ei ole tehokas kone jätä secure laittamatta.

Share This Page