Minulla on asennettuna koneeseen F-Secure Anti Virus Client Security, nyt sen kanssa olisi semmoinen ongelma että task managerissa on fsrw.exe ja se syö prosessori tehoista n.90% eli kone on tämän takia täysin jumissa. Olen sen sammuttanut task managerin kautta ja se käynnistyy uudelleen automaattisesti mutta ei syö resursseja yhtään kunnes f-secure ilmoittaa jotain niin sen jälkeen se syö taas 90% prosessorin tehoista. Milläköhän mahdollisen ongelman saisi korjattua???
Juu en oo vaihtamassa mihinkään ilmais ohjelmaan tämä paras mitä olen koskaan käyttänyt kevyt ja muuten hyvä itellä, mut toises konees jotain häikkää.
Joo ei todellakaan vaihdeta mihinkään ilmaiseen jos kerran on kalliisti maksettu F-Securesta. Googletin tuota ongelmaasi ja jollain oli vastaavanlainen probleema, jossa virusohjelma jäi jumiin liian tiukaksi pakatun tiedoston takia ja kun sen tiedoston poisti oli toiminut taas hyvin. Manuaali virusskannuksella oli kuulemma löytynyt. Enpä tiedä tuosta, mutta voithan kokeilla.
Tuo missä ei toimi on AMD Athlon +1800, 1GB ram ja 40GB kovo. Task managerin mukaan vie n.200M rammia et sitä on kyllä vapaana ettei tarvitse käyttää swappia, koska sehän veisi prossulta tehoja. Toiminu ihan hyvin 4kk ja nyt sit teki tämmöisen tempauksen. Olen myös itse googlettanu eikä mikään ohje ole toiminut, ja se on viirustestattu kahdella eri f-securella.