F-Secure - onko hyvä

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by emp500, Mar 9, 2010.

1. emp500

emp500 Regular member

Trophy Points:
    26
    Minun koneellani on F-Secure 2010 (Antivirus ja palomuuri), mutta olen kuullut paljon moitteita siitä. Onko se mitääntekemätön vai olisiko joku muu (mielellään ilmainen, maksulliset käy) parempi?

Sitten koneesta tietoja:
    Prosessori: Amd athlon 64 x2 6000+
    Emolevy: asus m2n68
    muistia: 4 gigaa 800mhz
    käyttis: windows 7 ultimate 64bit
    muut ohjelmat: Malwarebytes' Anti-Malware aktiivisella suojauksella, superantispyware free edition skannauksia varten

Last edited: Mar 9, 2010
  2. octron63

octron63 Member

Trophy Points:
    11
    hyvin on ainakin minulla toiminut,kolmella koneella asennetuna tällä hetkellä
    ei ole kyllä mitääntekemätön vähemmän vie konetehoja ja muistiakin kuin aikaisemmat versiot
    näytää olevan sinulla Malwarebytes' Anti-Malwarekin ja superantispyware asennettuna
    noilla pärjää kyllä

3. kassu10

kassu10 Member

Trophy Points:
    11
    Itse olen käyttänyt Avastia kolmisen vuotta ja hyvin pelaa. Lisäksi ilmainen. Käytä Windows:in omaa palomuuria. Lataa Avast mutta älä asenna. Sitten katkaise nettiyhteys ja poista F Secure käynnistä uudelleen ja asenna Avast. Tarkista kaikki asemat pika tarkastuksella ja kytke netti. Voit laittaa illaksi raksuttamaan Avastin fulla tarkistuksen.

4. tuoseli

tuoseli Member

Trophy Points:
    16
    F-Securella on tällä hetkellä kattavin virustunniste tuki ja se on todella nopea scannaamaan sekä sen realtime skannaus ei vie melkeimpä mitään tehoa
    Itse pidän siitä paljonkin.

Mutta kun ei ole rahaa niin käytän Avastia

5. Pewu

Pewu Member

Trophy Points:
    11
    kyllä tuo nykyinen 2010 on mielestäni erittäin kevyt aikaisempiin verrattuna ja real-time ei hidasta konetta. Ilmaiset, eivät aina välttämättä ole sieltä nopeimmasta ja keveimmästä päästä myöskään testien perusteella.

6. RatCon

RatCon Senior member

Trophy Points:
    193
    Syy noihin kakkapuheisiin lienee vuosien takaista tietoa. Joskus ne 2008 versiot f-securesta eivät olleet niin monipuolisia, tuolloin ei tainnut olla tai sitten tuolloin tuli spyware tunnistukset paremmin mukaan.

F-Secure 2010 on taas maksamisen arvoinen juttu.
    Itsellä käytössä, vaikka kaverit käskevär heivata sen yli laidan niin mitään moittimista ei ole. Päinvastoin, samojen henkilöiden Nortonilla varustettuja koneita putsailtiin AntiMalware ohjelmistolla, löytyi aika kivasti pöpöjä. Itselläni on myös sama ohjelma, tosin ei löydä juuri koskaan mitään sillä F-secure pitää pöpöt tarpeeksi hyvin poissa.

F-secure on myös varoitellut useasti haitallisista sivustoista jne.
    Maksan erittäin mielelläni tästä tietoturvasta.

Share This Page