f-secure personal express estona!

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by bonijovi, Aug 23, 2007.

1. bonijovi

bonijovi Member

Trophy Points:
    11
    elikkäs poistin asianmukaisesti vanhanksi menneen f-securen ohjelman. Nyt olen käyttänyt avastia ja nyt olisin laittamassa f-securen client security 7 minkä sain tutulta. Kaikki toimii siihen asti hyvin kunnes kone alkaa etsiä ohjelmia mitkä eivät voi olla toiminnassa f-securen kanssa ja se pyytää minun poistamaan f-secure personal expressin, vaikka minulla ei ole sitä enään koneella!!! enkä löydäkkään sitä mistään, vaikka olen hakenut sitä haulla ja itse etsiskellyt kansioista. Että mitähän nyt pitäisi sitten tehdä että saisi ton f-securen toimimaa???

2. bonijovi

bonijovi Member

Trophy Points:
    11
    no nyt olen koittanu puhdistaa ccleanerilla jos on jäännyt vanhasta f-securesta rekisteritietoja..mutta yhä asennus valittaa olevan koneella f-secure personal express! eli onko jotain ohjelmaa millä voisi puhdistaa ihan kaikki vanhat rekisteritiedot tai olisiko muuta vinkkiä millä saisin asennettua uuden f-securen??

3. Koira91

Koira91 Member

Trophy Points:
    11
    Jos löydät vastauksen kerro toki minulle, koska mullakin on sama ongelma.

4. bonijovi

bonijovi Member

Trophy Points:
    11
    no tulin siihen tulokseen,että se valittaa sitä koska se on jo toisessa koneessa käytössä ja se pitäs poistaa sielt toiselt et tää toimis..ku se on sit näköjää kaveril käytös ja ei saa kahelle koneelle.

5. Koira91

Koira91 Member

Trophy Points:
    11
    Löysin ite ongelman.. Oli ongelmana, että f-secure ei ite osaa poistaa itseään pois hyvin, joten tarvitset tämän. Se poistaa kaikki asennetut f-secure paskat.

Share This Page