Tällä hetkellä mulla on sygate personal firewall ja avast!, Ei oo muuten kertaakaan ollu virusta koneella, pari kertaa yrittäny tulla mutta avast on hoidellut ne. Missä vika kun ei mulla ole ollut viruksista haittaa????? Onko mulla suojaus ihan pa:sta
No mulla on toisessa koneessa zole-alarm ja avast! ja toisessa koneessa nortonin palomuuri ja virusturva ja siinä missä on nortonin jutut nii sinne on tullu viiruksii vaikka sen pitäisis olla parempi...xD Mitä sä jahtaat tällä keskustelulla tossa ei selviä mitään mitä sä haet/jahtaat takaa...
Velipojalla on F-secure ja joka päivä siltä muka löytyy viruksia. Ja paras homma on se, ettei voi käyttää ad-awarea eikä easy-cleaneria jos niitä käyttää ei pääse enää nettin ollenkaan. Ihmeellistä. Kone on kasattu liikkessä. Minä kasasin omani osita ja voin käyttää ad-awarea ja ihan mitä vaan ja netti yhteys i häviä..... WEIRD??...
En jaksannu editoija edellistä mutta eikö totta, että f-secure on on paras täällä Suomessa ja ehkä pohjoismaissa. Mutta, kun katselee atlantin takaisia www sivuja niin siellä on ihna eri ohjelmat. Ja onko totta, että on virusksenpoistoohjelmia (fsecure) ja viruksenestoohjelmia (sygate&avast). ??? Eli rahastuksen makua.... eikö?????