Facebook ei aukea

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by MazaH, Jul 15, 2013.

  1. MazaH

    MazaH Member

    Joined:
    Feb 12, 2006
    Messages:
    93
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Olen saanut jo 5 päivää Facebookista viestin "Facebook palaa pian takaisin. Facebook on juuri nyt pois käytöstä huollon takia, mutta palaa muutaman tunnin kuluessa. Voit sillä välin lukea lisää siitä, miksi näet tämän viestin. Kiitos kärsivällisyydestäsi, kun kehitämme sivustoa."

    Viesti tulee kaikilla selaimilla ja myös kännykällä. PC:ssä on virusohjelmisto ajantasalla ja kaikki historiatiedot poistettu ja CCleaner ja Malwarebytes ajettu. Olen laittanut Facebookille palautetta, mutta ei ole vastausta.

    Onko kukaan kokenut vastaavaa?
     
  2. Datanen

    Datanen Guest

    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    5,322
    Likes Received:
    68
    Trophy Points:
    108
    Oletko poistanut sekä tietokoneen että kännykän selainten kaikki muut selaustiedot paitsi salasanat?
     
  3. MazaH

    MazaH Member

    Joined:
    Feb 12, 2006
    Messages:
    93
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Mielestäni kyllä. Lisäksi kun ongelma tuli, niin latasin koneeseeni Google Chromen ekaa kertaa ja ko. virheilmoitus tuli heti.
     
  4. Datanen

    Datanen Guest

    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    5,322
    Likes Received:
    68
    Trophy Points:
    108
  5. MazaH

    MazaH Member

    Joined:
    Feb 12, 2006
    Messages:
    93
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Facebook will be back soon - herjaa on saanut joskus moni muukin. Yleensä katko on kestänyt tunteja, mutta minulla on kohta mennyt viikko.
     
  6. MazaH

    MazaH Member

    Joined:
    Feb 12, 2006
    Messages:
    93
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Tänään on ollut se tilanne, että työpaikalta pääsin feissariin kahteen eri otteeseen. Niiden välillä sain yhden kerran saman herjan. Kännykällä pääsin pari kertaa läpi ja pari kertaa sain em. herjan. Kotoa en päsäe edelleenkään koskaan kirjautumaan.
     

Share This Page