Facebook pyytää puhelinnumeroa?

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by masali, Nov 15, 2011.

1. masali

masali Member

Trophy Points:
    11
    Kirjautuessa facebookkiin tulee laatikko tee turvallisuus tarkastus ja pitäs antaa puhelin numero johon sitten tulee tekstasrina tarkastus koodii,epäilyttää vaan antaa numeroa ties minne/kelle

ootteko antaneet kiltisti numeron sinne ja mitähän maksaa viesti yms,vai mitä tämä taas on,ongelma ilmeni tänään.

Vai pystyykö tuon ohittamaan jotenkin?

Last edited: Nov 16, 2011
  2. 6630nokia

6630nokia Regular member

Trophy Points:
    26
    Ihan turvallista se puh.numero siihen on laittaa. Itsekin olen joskus sen laittanut, mutta en enää muista minkälainen se sivu tarkalleen oli, että pystyikö sitä ohittamaan. Kuitenkin kun syötin sen numeroni siihen, niin sain tekstiviestin, ja sitten syötin sen koodin, ja kaikki toimii. Eikä maksa mitään.

3. sarts

sarts Member

Trophy Points:
    11
    Mulla on nyt tuo sama ongelma, olen yrittänyt laittaa puhelinnumeroni siihen mutta se ei lähetä koodia. olen koittanut laittaa vaikka missä muodoissa, muistatko/tietääkö joku miten numero tarkalleen pitää siihen kirjoittaa että koodi tulee?

4. antza888

antza888 Member

Trophy Points:
    11
    heips itsellä pyytää tota samaista koodia ja siinä on numeroni kyllä ja oikeassa muodossa kuten tuossa ohjeessa eli ensin maa tunnus +358 ja eka nolla pois kun numero esitetään muodos 0400 esim eli siis 358400 ja jostain luin vielä et tota + merkkiä ei saa olla siin.
    viestiä ei kuitenkaan tullut :/ painoin lähetä uudestaan kunnes ei antanut enään sitäkään painaa... liittymänä on siis telefinland onkos jollakin ollut samaisia on ongelmia?

yritin facebookin tukeen laittaa viestiä mut eihän tolta saa mitään viesiä takas

5. rick79

rick79 Senior member

Trophy Points:
    193
    Ei vaan multa ole pyytänyt tuollasta, enkä ole kuullut että muiltakaan olisi. Ja varauksella suhtautuisin tälläsiin koska jos fb tekee pienenkin muutoksen niin sitä toitotetaan joka hemmetin uutissaitilla. Itse en anna kyllä numeroani mihinkään, tuli heti mieleen pankkien tunnuslukukyselyt vaikka eri alueilla liikutaankin. Miksi fb haluaisi tietää kenenkään numeroa? kyseessä voi tietenkin olla joku mainosjuttukin että kun annat numeron niin kohta on kännyssä 300viestiä kehottamassa ostamaan levolakkia, gynodaktariinia ja vaikka mitä..

EDIT:Näyttää sittenkin liittyvän jotenkin tilin vahvistamiseen.. Kehoittaisin kyllä käyttämään prepaid-liittymää.. noista kun ei koskaan tiedä.

Last edited: Jan 22, 2012
  6. aamakela

aamakela Member

Trophy Points:
    11
    A

Minulla sama ongelma, viestiä ei ole tullut puhelimeeni. Saitko sinä viestiä milloinkaa? Saitko Facebook -tilin toimimaan?

Share This Page