Fallout 3 jähmettyy

Discussion in 'PS3' started by emile_, Nov 19, 2009.

  1. emile_

    emile_ Member

    Joined:
    May 1, 2007
    Messages:
    93
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Joo tässä pari viikkoa sitten ostin discshopista ihan uutena fallout 3 goty editionin

    ja se kaatuu melkeen koko ajan varmaan 4 kertaa päivässä. aina kun on juuri ampumassa VATSissa tai jotain, iha joskus muuten vaan kun kävelee. joskus menussa... ja siinä ei pelkkä peli kaadu vaan koko pleikkari menee ihan tileen ja pitää käynnistää uudestaan. Ei savetuksilla mitään kun niitä nyt tulee tehtyä niin useesti mutta ärsyttää kun koko ajan pitää käynnistää koko vehje uudestaan. Millään muulla pelillä ei ole ikinä kaatunut ei ikinä. Näyttää olevan vaan falloutin ongelma? Onko se jotenkin raskas peli että ylikuumenee tai jotain? ja luin että liikaa savetuksia voi aiheuttaa tämän ja mulla on ehkä 3-4 eri seivausta. Ja silleen olen koittanut että menee netistä pois mutta ihan yhtä useesti kaatuilee.

    kaverillani on sama peli ja ei ole kuulemma ikinä kaatunut... -.-

    mitään naarmuja ei levyssä ole, pleikkari ehkä 2.5 kuukautta vanha. en tiedä mistä johtuu kun mikään muu peli ei pahemmin kaadu. ostin tän pelin juuri siksi konsolille kun mulla on semmonen huono tuuri tän koneen kanssa et en ahlunnu ottaa mitään riskiä, ois kuiitenki joku **tun error tullu asennuksessa tai ihan mitä tahansa voi tapahtua. semmonen kokoemus noista pc:n peleistä. tehoa kyllä riittää.. Kuitenkin, niin, voiko levy olla jotenkin korruptoitunut tai jotain?

    Käytössä ps3 slim 120gt. ei kai siinä sitten muuta. kiitos vaan vastauksista etukäteen.
     
  2. proffs

    proffs Member

    Joined:
    Nov 17, 2009
    Messages:
    53
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Katso ovatko konsolisi tuuletinaukot kiinni seinässä. Jos ne ovat ilma ei vaihdu ja kone saattaa jumittaa. Jos tämä ei auta vie se sinne mistä ostit sen ja pyydä että tarkistavat.
     
  3. emile_

    emile_ Member

    Joined:
    May 1, 2007
    Messages:
    93
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    pitäää myöntää että pleikkarini on täysin ahdingossa kun tässä tietokonepöydällä sitä pelailen.

    varmaa 5senttiä seinästä. pitää kokeilla laittaa sitä jonnekkin muualle. kiitos vastauksesta
     

Share This Page