Eli kasasin uuden koneen ja masteri kovalevy vaihtui. nyt kun koetan pelata fallout 3:sta vanhalta kovolta peli käynnistyy ja pelata voi mutta en saa pelattua niitä vanhoja tallennuksia mitä mulla siinä oli. koetin uudelleen että asensin falloutin uudelle masterille ja siirsin vanhalta kovolta save kansion nykyiseen masteriin ja vastaavaan paikkaan kuin vanhassa kovossa. ei toiminut tälläkään kompolla. eii oikein napostelis aloittaa alustakaan kun kauhee tahkoaminen ollut tähänkin saakka päästä siinä pelissä vaikuttaako asiaan että vanha käyttis oli xp ja nykyinen on win 7?
Kokeileppa silleen ,et aloitat pelaamisen ilman niitä vanhoja saveja.Anna luoda sinne omat tiedostot kansioon uudet savet ja profiili.Sen jälkeen laitat ne vanhat savet.Eli aloitat puhtaalta pöydältä.Itse olen muutaman kerran joutunut kikkailemaan noin.Kun ei hyväksynyt vanhoja saveja.
piti jo pari päivää sitten kirjoitella takaisin. joo todellakin toimi juurikin niin kuin sanoit. uusi peli ja uusi tallennus teki uuden kansion juurikin sinne minne olin kopioinut aiemminkin mutta alkoi vasta sitten toimimaan kun poistin sen uuden save kansion ja pistin vanhan tilalle kiitoksia.