Black Mountain on kyseessä ja kaikki on listitti mut Tabitha nimistä supermutanttia ei löytynyt et olisin saanut avaimen radio torniin...? Pari tehtävää pitäisi ratkaista tornissa mut en löydä Tabitha enkä avainta sinne torniin. Onks tässä joku jippo vai onks toi tyyppi kadonnut?
SPOILER ALERT: Minulla Tabitha ilmestyi pihalle vasta kun vapautin sisällä olevan ghoulin, jonka saa myös haluttaessa remmiinsä.
Niin olikin. Sain homman toimimaan. Saako muita mukaan kuin ton örkin ja koiran? Aika v mäinen se remnants armori mikä pelissä on kun sitä ei saa oikein millään korjattua. Missä on sellainen kauppias (paras) joka korjaa asuja ja kaikkea muutakin mahdollista? Itsellä kyllä repair melkein 100 mut armoreita ei oikein saa ristiin korjattua.... esim: hevy 51 ei voi korjata vanhemmalla versiolla. Remnants armorille ei oikein löydy mitään millä korjata....
Osaatteko sanoa miksi itse peli pätkii minulla? Normaalisti liikkuessa pelialueella pätkii ja lagii koko ajan. Kaikissa keskusteluissa muiden pelihahmojen kanssa yms ei ole minkäänlaista pätkimistä ja on tosi smoothia. Mistäköhän tämä johtuu?
mulla on AMD 2,66 tuplaydin 5 gigaa rammia Nvidia 8600 GT ja toimii ihan hyvin medium asetuksilla vaikka on kasapäin modeja kuormittamassa peliä
Noin paljon keskusmuistia hoitaa ne moditkin ihan kätevästi ja 2,66 tuplaydin on pikkasen eri asia kuin 2GHz tuplaydin. Siinä on jo todella iso ero, joten kyllä sen mediumeilla kuuluukin pyöriä.
Johtuu bugista. http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34778 (nvidia) http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34970 (Ati)
Mistähän löytyisi lapio? Ei ole kyllä hevillä vastaan tullut vaikka map löytyy kaikki paikat.... Pääsisi kaivelemaan niitä hautoja auki. Vaikka ei niistä nyt mitään ihmeellistä varmaan löydy. Mitä ei olisi löytänyt jo.
Lapioita löytyy joka nurkasta ja kauppiailta. Nuo bugit korjattiin päivityksessä joten niitä modi korjauksia ei enää tarvitse. Ylipäätään peli on täynnä bugeja joten tehkää välillä normi save ettei käy ikävästi. Itse onnistuin savee juuri kun astuin "tyhjän" päälle ja putosin kuolemaani
Varmaan joku bugi meitsin pelissä kun ei ole lapiota kellään kauppiaalla ja missään en kyllä ole nähnytkään... Wikissa oli kaksi paikkaa mistä pitäisi vain löytyä mut kummassakaan ei ollut. (PRIM kauppiaalla ja heti alussa toisella vesipumppaamolla)