Fallout3 PS3 vai PC versio?

Discussion in 'PS3' started by Pihlis12, Jan 14, 2009.

  1. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Joined:
    Apr 3, 2006
    Messages:
    1,312
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Nyt olis kysymystä niille joilla on tietoa seuraavasta. Miten PS3:lla tuo Falloutin peluu onnistuu? Meneekö pelattavuus samaan kastiin tateilla kuten esim. Bioshock vai onko se ärsyttävää säheltämistä?

    Tässä sitä pähkäilen että pitäskö odotella että saan ostettua pätevämmän PC:n vai ostaisko tuon pelin jo konsolille.

    Itse olen tähän asti karttanut noita PS3:n fps pelejä koska vanhana pelaajana olen tottunut tuohon hiiri + näppis peluuseen. En kuitenkaan aio hiirtä ja näppistä tohon konsoliin hankkia.
     
  2. Matso555

    Matso555 Member

    Joined:
    Oct 27, 2008
    Messages:
    35
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Itse ajattelin että tuo peli on selvää tietokone kauraa, kunnes ostin sen PS3:lle käytettynä ja väärässä olin. PS3 versio on aivan yhtä hyvä ja sulava ohjattava kuin pc versio. Tietokoneella se on kyllä hienompi mutta vaati todellakin kovanluokan pelitietokoneen.

    Pelissä on kyllä witusti bugeja molemmissa versioissa, taas voi vaan huokaista miksei sitä ole voitu tehtä puoli vuotta pitempään ja paremmin.
     
  3. blindpeer

    blindpeer Regular member

    Joined:
    Nov 14, 2005
    Messages:
    315
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ei tuo nyt kummoista rautaa tarvitse alle, sillä peli pyörii samalla moottorilla kuin TESIV:Oblivion. Mutta luulisin tehoPC:n silti yltävän graafisesti näyttävämpään ulkoasuun kuin PS3. Lisäksi laskisin PC-version eduiksi myös modit, sekä etenkin lisäosat/-seikkailut (esim. tammikuun 27. julkaistava ladattava lisäseikkailu Operation Anchorage, joka julkaistaan vain PC:lle ja XBox360:lle. Myös muita lisäseikkailuita on luvassa). Näillä perusteluilla valitsisin PC-version muitta mutkitta.

    EDIT: PS3-versiosta ei itselläni ole kokemuksia.
     
    Last edited: Jan 14, 2009
  4. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Joined:
    Apr 3, 2006
    Messages:
    1,312
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Itse asiassa lukasin noista lisäpaketeista tuossa juuri kun olin kirjoittanut tämän avauksen. Eli plussaa pc versiolle siitä. Varmaan odottelen siihen asti kunnes saan tarpeeksi tehokkaan koneen alle. Nykyinen koneeni speksien mukaan pyörittäisi tuota peliä mutta en halua lähteä koittamaan koska pelikokemus saattaa olla hanurista. Tietty PS3 olis kiinni 40" lcd:ssä ja 5.1 äänentoistossa..
     
  5. Matso555

    Matso555 Member

    Joined:
    Oct 27, 2008
    Messages:
    35
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Osta peli PS3:lle käytettynä, kyllä se on käytetyn pelin arvoinen oli se sitten PS3 tai tietokoneella.
     
  6. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Joined:
    Apr 3, 2006
    Messages:
    1,312
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Juh, eihän tuo uutenakaan maksa paljo mitään(ps3/pc 27-30eur). Pitää katsella josko tuota ehtii edes pelaamaan ennen uutta konetta. Tässä on Bioshock työn alla sitten olis Mirror's Edge ja sit julkaistaan tuo Resident evil 5 maalliskuussa.
     
    Last edited: Jan 15, 2009

Share This Page