Moi Osaako joku neuvoa miten voin tehdä esim .Far Cry dvd:stä sellaisen että levyä ei tarvi, nuo netissä olevat pikkusoftat ovat niin mukavasti viruksilla höystetyt ne ei siis kiinnosta. Siis yleensäkin ottaen peli kun peli niin miten sitä voi käyttää ilman levyä?
Pitää hakea nocd exe netistä.(sellanen missä ei oo virusta) Onhan noita täysin luotettavia paikkoja muutama.
Mitä paikkaa voit suositella? Olen valutellut gamecopyworld.com:sta ja jako-ohjelmien kautta enkä ainakaan vielä ole löytänyt viruksetonta versioo Far Cry:sta. Onko kyseistä crackia vaikea tehdä itse jos on alkuperäinen levy??
Ei voi ite tehdä(tai voi jos on erinomaisen hyvät ohjelmointi/debuggaus taidot, mutta tuskin olisit täällä kysymässä jos olisi).Gamecopystä minä downaan, eikä yhtään virusta ole tullut, sun virustutka on yliherkkä ja alerttaa syyttä. Haet sen 1.3 version ja patsaat pelin 1.3 versioksi valmistajan sivuilta löytyvällä patsilla.
Joo oon itsekkin käynyt yleensä gamecopystä hakeen juttuja. Tällä kertaa vaan kävi niin et kun imutin Far Cry v1.0 - v1.3 [ENGLISH] No-CD/Fixed EXE ja asensin sen niin jonkin ajan päästä muistaakseni windows system 32 kansiossa tai vastaavassa oli palttiarallaa 460 tartuntaa ja hetken päästä saastuneita kansioita oli n.1000. Tutkiskelin asiaa F-Securen internet security 05 ohjelmalla ja käytännösssä jokaisen saastuneen kansion tiedoista löytyi aina joku informaatio liittyen nocd crackkiin, kyseessä oli joku h....tin mato. Meni päreet ja poistaminen rupes oleen turhan työlästä niin vedin ghostin läpi. Onneks oli aikas lailla tuore image niin ei tullut liikaa ressiä
Haiskahtaa piratismilta, vaikka kuinka on oma levy. Silti nuo kräkit on ns. Piraattikamaa (ainakin minä ne sellaisiksi miellän)
Höpö höpö, tottakai jos omistat pelin, saat siihen nocd exen hakea, ettei tartte aina kaivaa cd:tä esii kun pelaa.Se on aivan sama mitä mieltä sinä asiasta ole, turha tänne tulla jeesustelemaan, laki on laki, ei sinun mielipiteesi.
Onko se todellakin niin mahdotonta uskoa et joku todellakin vaan haluaa tän kaltaisen neuvon ainoastaan siksi että ei kiinnosta toi levyjen plärääminen pätkääkään. Ok eihän siinä mitään jos se pahalta tuntuu mut mää en ymmärrä moista suhtautumista. Luulin et asia on itsestäänselvyys, no luulo ja tieto ei ole sama asia. Asia tuntuu olevan jollain asteella ilmeisesti tabu joten minun puolestani se siitä, käytetään levyä.
Onhan se hyvä, että näitä kaksinaismoraalinvartijoita riittää täälläkin, mutta toki maalaisjärjen käyttö on varmaankin suotavaa. Eihän nocd exejä ole tehty pelkästään piraatti tarkoituksiin. Helpottavathan ne pelin ostaneenkin ihmisen elämää huomattavasti, kun ei tarvi vekslata levyjen kanssa. Ja alkuperäiset kalliit levyt säilyvät priima kunnossa koteloissaan.
Nyt olikin lähinnä kyse siitä että waretus linkkejä ei saa jaella täälä foorumilla. Ja näitä nocd kräkkejä käytetään pääasiassa siihen kun poltetaan peli alkuperäiseltä levyltä, mutta peli ei tunnista tätä poltettua levyä "aidoksi". Nocd vaan kehiin ja palautetaan alkuperäinen levy kaverille, ja tämä on jo waretusta. En nyt tätä tapausta watetukseksi tuomitse, mutta pääasia oli se että foorumin säännöt kieltävät waretuslinkkien jakamisen. Ja en ole mikään jeesustelija, itsekkin waretan niin lujaa kuin kaistaa antaa myöden, foorumin säännöistä vain mainitsin.
Tässä triidissä ei ole mainittu yhtään waretus linkkiä.(Gamecopyworld ei ole waretus linkki) No hyvä ette SINÄ tuomitse, sillä juuri SINÄ olet se auktoriteetti jonka mielipiteet ovat meille kaikille niin tärkeät.
No tässä tapauksessa perun pahat puheeni. No ei nyt noin vakavaksi tarvitse heittäytyä Tämä tästä offtopicista.
Ei gamecopyworldistä mitään viruksia tule. Päivitä FarCry 1.3 versioon ja laita crack. 1.3 versiolle käy vanha 1.1/1.2 crack.