Voisko joku selittää tai antaa hyvät ohjeet ku ois vähän kiire.tein totalnewbie easy installerillä muistikortin ja laiton psp game kansioon pan3xx kansion. Sitten laitoin kaverin akun mun psp:hen ja avasin ohjelman psp:llä mut siinä tuli koko ajan vaa jotakin erroria.Johtuskohan se mun firmwaresta?. ku oon onnistunut aikasemmin saamaan slimillä fättiin customin.Mutta silloin oli slimissä 3.71m33
Kokele Pandoras box easier-installeria ja voi johtua myös siitä, että kaverillas ei oo 1.50 kernel addonia 5.00M33
Mikä hemmetti siinä on että porukka ei osaa selata alempia ketjuja läpi? Tämä PSP-osio on täynnä tätä samaa Pandoras-Battery jankutusta jolle riittäisi varmasti yksikin topic, vai onko todellakin näin että jokaiselle pitää erikseen samat ohjeet selittää kun ei osata käyttää hakutoimintoa? Ja sen verran vielä että tämä ei oo tarkotettu pelkästään tämän ketjun aloittajalle, vaan kaikille muillekkin.
Oon selannu koko päivän foorumeilta ja youtubesta mut kaikki ohjeet mitä oon löytäny on ollu slimille customin laitto.Ku pitäs saaha FAT modattua custom slimin avulla. Oon kokeillu veljenkin psp:llä jossa on 3.71m33 firmware.muttaku formatoin aluksi muisti kortin ja sitten meen uuestaan siihen pandora pattery creator ohjelmaan ja painan ympyrää tulee 3:mesti Battery pandorized. Sitten sammutan psp:n ja menee päälle eli ei ole tullut pandoraa. kaverilla on fatis 2.80 firmware. Voisitko antaa jonkun ohjeen miten tota Pandoras Box easier ohjelmaa käytetään tai miten laitetaan fätti customiks slimin avul
Luojan kiitos ku joku sano ton niin selvästi. Ite en jaksa enää Olet 100% oikeassa. Sitä vaan pitää jankuttaa erikseen. Suurin osa tulee tänne kirjautuu sen takii et niille vastattais eikä he viitsi ees selailla toisia aiheita.
Siis asennat sen sinne minne se ikinä pyytääkin(yleensä C: asemalle ja sitten menet C: asemaan ja siellä on pandorasbox kansio avaat sen ja pyöritä se .exe ohjelma