Onko kellään kokemuksia kyseisestä kuuloke/mikrofoni yhdistelmästä? Tekisi mieli ostaa kun olen lukenut pari arvostelua ja niissä niitä on kehuttu eikä hintakaan ole paha. Enkä todellakaan osta Fatal1ty kuulokkeita nimensä tai sen pelaajan vuoksi! http://www.servit.fi/storehki/index.php?main_page=product_info&cPath=&products_id=16776 Tossa on aika halvalla kun jossakin saa maksaa jopa 50-60 e.
Olin juuri tulossa kysymään näistä samoista kuulokkeista, mutta huomasin tämän aiheen. Edelliset kuulokkeet, jotka ei olleet kovin hyvät muutenkaan, menivät rikki ja nyt tarvitsen uudet pelailuun, elokuvien katsomiseen ja musiikin kuunteluun. Vaikuttavat kyllä hyviltä mutta hiukan epäilen halvan hinnan vuoksi.
Minä sitten ostin nuo kuulokkeet kun sai 30 eurolla.Ja ovathan ne ihan hyvät pelaamiseen ja musiikin kuuntelemiseen.Ainut miinus on että ne puristavat hiukan mutta muuten mukavat(ei kaikilla varmastikkaan purista).
Tänään kävin ostamassa 30 eurolla. Vaikka ei maksanut paljon, äänen laatu on todella hyvä. Minullakin nämä kuulokkeet puristavat hiukan mutta siihen tottuu äkkiä ja luulen että ne löystyvät ajan myötä.