Moi. Mitä luulette,tukeeko Fatal1ty p67 GTX980-näyttistä,jos päivittää viimeiseen BIOS versioon? Kiitos etukäteen
Eiköhän se siihen sovi yhtälailla kun z68 lankkuun, ja muihin vanhempiin. Ei se että se tukee pci 3.0 vaikuta kun se 2-3 fps.ää vanhaan 2.0 väylään verraten.
Voisitko kertoa, mitä olet hakemassa? PCI2.0 ja PCI3.0 näyttikset ovat yhteensopivia kumpaankin suuntaan.
kyllä kyllä,lähinnä mietin,että kun laitoin fatal1ty p67:aan gtx770 niin piti päivittää bios(ilman päivitystä oli vaa musta screeni heti ku käynnisti koneen ja ei menny ees winukkaa),et se toimi.pci2/3 väylä minua ei huoleta,mutta se että onko siihen emoon tehtykkää biossipäivitystä joka tukis gtx980.kävin valmistajan sivuilla ja siel ei lue mitää et tukeeko se gtx980:ä
Käsittääkseni pelkkä biossin palauttaminen default asetukseen pitää suorittaa näytönohjaimen vaihdon yhteydessä. Uudemmat emot taitavat tehdä tuon biossin muutoksen automaattisesti konetta käynnistettäessä. Omassa koneessa se meni jotenkin noin muistaakseni. Biossin päivityksenkin yhteydessä palautuu default tila. ( Oliko biossin päivitys pakollinen vai ei?) Itselleni ei ole tullut sellaista tapausta vastaan, jossa näytöohjaimen vaihdon takia olisi bios tarvinnut emossa päivittää. Korjatkaa joku jos olen väärässä.
no mä en palauttanut sitä defaulttilaan aattelin vikana keinona päivittää Biosia ja se tepsi,mitenkä se biossi laitetaan default-tilaan?
Eiköhän biosin viimeisellä välilehdellä ole kohta "load default settings" tai sinnepäin. Patterin voi myöskin käyttää veks emolevyltä ja antaa olla jonkin aikaa irti. Muista tarkastaa kellonaika sekä päivämäärä biosissa. Ovat yleensä ensimmäisellä välilehdellä. Joko sulla on tuo näytönohjain?
100% varmaksi ei tietotekniikka-asioissa uskalla mitään sanoa, mutta 99,9% varmasti toimivaksi uskallan kyllä väittää . Itsellä P67 Sabertooth ja GTX-970 toimii...tosin BIOSin päivitän aina uusimpaan löytyvään. Luultavasti tuo GTX-770:stä varten päivittämäsi BIOS "riittää" myös tähän uuteen. Ei välttämättä ole uudempaa edes tullut... Jos on niin eipä tuo kovin suuri työ ole varmuuden vuoksi odotellessa päivittää. P.S. Muista sitten kellottaa 980:stä "tyhjät pois". Muuten vakiona se olisi kun ajelisi kellotetulla GTX-970:llä
Mun mielestä ei kantsi kellottaa yhtään ellei tiiä mitä tekee. Ylikellotuksessa voi helposti hajottaa kortin, ton hintasella en "harjottelis".
Mitään kiinteetä prosenttiarvoo ei oo. Mitä enemmän kellotat, sitä enemmän riskeeraat, simppeliä. Ylikellotusta kantsii eka treenata jollain romukoneella, ei upouudella tykillä.