Fedora core2 sekoitti NTFS osion

Discussion in 'Linux -keskustelu' started by mouze, Sep 3, 2004.

  1. mouze

    mouze Member

    Joined:
    Sep 3, 2004
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Elikkä, minulla on Windows xp home, jossa on 120Gt kovo jonka olin jakanut kolmeen osaan C,D,E osioihin. C:llä windows, D:llä asennetut ohjelmat ja E:llä asennetut pelit sekä kaikkea muuta. Sain sitten yks päivä idean asentaa Fedora core2:n joten osioin hiaman uudestaan Partition magicillä. Vapautin E: asemalta noin 7Gt ja tein siitä Ext3 osion Fedoralle.

    Sitten ei muutakun asentamaan Fedoraa. Osionin tein asennuksessa itse, otin vielä 7Gt:sta swapin ja bootin enkä koskenut muihin osioihin. Asennuksen valmistuttua ja fedoran päivitettyäni aattelin että käyn windowssissa pelaamassa.. Ensinnäkin xp latasi itseään käyntiin noin 3-5minuuttia, siinä sitten huokasin että käynnistyhän se ja ajettelin mennä pelaamaan menin E: osiolle, mutta en päässyt sinne koska xp väitti että levy on alustamaton ja haluanko alustaa levyn, no en vielä alustanu koska ajattelin katsoa partition magicillä levyä mutta se ei lähteny enään käyntiin vaan valitti viallisesta kiintolevystä. Joten päätin kysyä täältä apua, että voinko saada tiedostoja E osiolta palautettua?

    Kiitos jo etukäteen jos joku minua viisaampi viitsii auttaa.
     
  2. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    29,936
    Likes Received:
    124
    Trophy Points:
    143
    Last edited: Sep 3, 2004
  3. mouze

    mouze Member

    Joined:
    Sep 3, 2004
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kiitos. :)
     

Share This Page