ffdshow kaatuminen

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by p0wer, Feb 8, 2006.

1. p0wer

p0wer Member

Trophy Points:
    11
    Koneena pelittää vanha kunnon AMD Duron, näyttiksenä Asus tnt2 3800 Ultra, testattuna monilla eri ajureilla, Windows 2000 / sp4, uusi puhdas asennus.

Yrittäessä muokata ffdshown "video decoder configurationsia" rundll32 menee nurin, ja homma jää siihen. Myöskin playerit kaatuu yrittäessä katsoa jotain divx filua.

Joku vanhempi ffdshow pelittää kyllä, mutta uudemmassa olis vähän paremmat ominaisuudet joten sen käyttö houkuttelisi.

Mistähän alkaisi vikaa hakemaan ?

Last edited: Feb 8, 2006
  2. Digiface

Digiface Regular member

Trophy Points:
    26
    lataa täältä http://m17n.cool.ne.jp/freeware/mpc/ vaikka toi ffdshow-20051103.exe,pitäs olla vakaa. poista se aiempi lisää/poista valikon kautta. mullakin kerran pukkas tota rundll erroria ja mulla siihen auttoi koneen uudelleenkäynnistys.

3. p0wer

p0wer Member

Trophy Points:
    11
    Haaaa, sieltähän se ratkaisu löytyi.

ffdshow-20051103 tuntuu pelaavan mainiosti. Eikun säätelemään :)

4. miihkali1

miihkali1 Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulla kanssa ollut ongelmia FFDShown kanssa. Laitoin Thredin siitä. 2004 vuoden verssu toiminut, mutta uudemmat ei. kokeilen tota. Toi verssu jäänyt testaamatta. kiitos vinkistä. mulla kyllä eri oireet.

5. gerbiili

gerbiili Active member

Trophy Points:
    66
    aiban uusimmissa tuntuu monella olevan tuota että kaatuu, itsellä on suosiolla vielä vahmenpi versio käytössä ja riittää tarpeisiin. Uudempi siis kaatuili..
    Eli tuo toimii ainaskin kyseisillä henkilöillä? pitää pistää korvan taakse niin voi sitä suositella.

Share This Page