Tämmöinen kommentti oli ffdshow:n latauksissa, eli onko siihen joku sitten tehnyt suomennoksen? onko se erikseen ladattavissa vai tuleeko uusimpien mukana? tarkista ffdshow asetuksista tray, dialog & paths valikosta language jos sieltä löytyisi. Itse käytän vista codec packin mukana tullutta ffdshowta, tässä ei ainakaan ollut.
Itse latasin kaverin Vistaan eilen ad:n sivuilta uusimman ffdshown ja tämä oli suomeksi. Ei tarvinnut edes vaivautua asettamaan manuaalisesti, vaan se oli suoraan. Lataa siis tuolta uusin. http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videocodecit/ffdshow.cfm
Tuoltahan tuo suomen kieli löytykin: Vaikka asensin sen uudelleen tuolta BlasterX.n antamasta linkistä niin silti pukkasi enkkua.
Joo en tiedä tosiaan... Perjantaina asentamaani koneeseen Suomi tuli vakiona, mutta nyt kun koetin uusiksi kotikoneeseen, ei Suomi tullutkaan. Tiedä sitten, ainoa ero oli Vista - XP ja muutama päivä.
Eikö ffdshow tue ViPlaytä? Kun jos käynnistän elokuvan sillä eikö pitäs tehtäväpalkiin tulla ffdshow kuvake? jos se tukee ViPlayta eikö niin. Mulle ei tule sitä kuvaketta tehtäväpalkiin
Onko sinulla jokin muu codec-pack/filteri tms. asennettuna? Itselläni oli joskus DivX-webplayeri asennettuna (sekä tämän mukana tuleva Divx-"filter"), joka esti ffdshown toiminnan.