ffdshow?

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by apalomak, Mar 27, 2003.

1. apalomak

apalomak Member

Trophy Points:
    11
    Yritin tuossa katsella Divx playerillä leffaa, mutta se herjasi että leffa on Xvid-muodossa. No, imutin tuon ffdshow:n, mutta ei auttanut mitään. Mikä nyt neuvoksi? Miten tuo ffdshow yleensäkkin toimii?

2. Kurmu

Kurmu Guest

Kokeilitko muilla soittimilla?
    ffdshow on nippu direcshow filttereitä, ei siis codeckeja vaan vain katsomiseen tarvittava osa, siinä on myös tekstitys ominaisuus ja erilaisia kuvaan liittyviä säätö mahdollisuuksia. Joku viisaampi saa korjata voin olla erittäinkin väärässä!
    Voisit tietenki kokeilla http://roeder.goe.net/~koepi/xvid.shtml sivulta löytyvää directshow filtteriä.

3. kokooja

kokooja Regular member

Trophy Points:
    26
    Jep! Kokeile windowsin media playeriä pitäis toimii tolla ffdshow:lla.

4. apalomak

apalomak Member

Trophy Points:
    11
    Olin tuota koittanut jo Media playerillä ja Quick Timella, mutta sama juttu. Vai voi tolla jotain säätääkin, eli sen pitäis olla jonkinlainen ohjelma? En tiedä installoituko tuo ffdshow oikein. Ffdshow:n kansiossa ei ole mitään exe-tiedostoa, vain ffdshow.ax tiedosto pitäiskö toi lähteä tolla ax-tiedostolla käyntiin? Jos lähtee niin millä toi ffdshow.ax pitäis avata? Olen installoinut sen jo muutamaan otteeseen uudestaan, mutta ei mitään vaikutusta.

5. Portsu73

Portsu73 Guest

ffshowsta saa erikseen määriteltyä codecit. Sieltä conficurationista.

6. Megado

Megado Member

Trophy Points:
    16
    Käytä nimen omaan tuota vanhaa Mediaplayeriä (Versio 6.4.07.1112) sen olen itse havainnut hyväksi katsellessani DivX/XviD elokuvia.
    Saat sen käyttöön Käynnistä-Suorita ja kirjoitat siihen mplayer2

7. zeniitti

zeniitti Member

Trophy Points:
    16
  8. bscd

bscd Active member

Trophy Points:
    66
  9. zeniitti

zeniitti Member

Trophy Points:
    16
    Käytin enne bugista BSPlayeriä ja kyllä ViPlay on paljon parempi. Enemmän ominaisuuksia jne... Tosin BSP on kotimainen tuote...

10. apalomak

apalomak Member

Trophy Points:
    11
    Sain nyt toimimaan noi leffat viimeinkin. Eli tuo ffdshow ei ainakaan mun koneella vaikuttanut mitenkään, en tiedä miksi? Sain leffat Nimo codec packilla avattua ja nyt pelittää!

Share This Page