Asensin pelin ja olin menos pelaamaan, niin jokaisessa valikossa peli menee itsestään alaspäin valikossa. Esim. alkuvalikossa: "Kick off - Game modes - Team management". Ja se menee alaspäin niin nopeasti, ettei siinä ehdi painaa ikinä sitä mitä haluaisi. Ja joukkueen valinta on aivan toivotonta, kun ei ehdi lukea edes joukkueen nimeä. Eli onko jollekin sattunu samanlaista? Osaatteko neuvoa miten sais ton bugin korjattua?
Syynä vois olla huono ware versio... lässyn lää.. ei se siitä nyt johdu.. mulla on joka kerta toiminu.. se ehkä voi riippuu asentajasta.. nehän on kuitenki joku tehny imageks.. "aidosta pelistä"
Ei tarvitse postata jos ei ole asiaan liittyvää asiaa. Eli turhat kommentit voi jättää pois. Vai pitäisikö kaikkien tulla kehuskeleen että oon saanu ware-version toimiin?
Juu mulla oli sama ongelma, mutta lataappas tämä: *edit by pkaksp* ja asenna. Sitte pitäis toimia ihan normaalist.
@TheNaatti Nyt lukemaan forumin säännöt ennen seuraavaa postausta. Edit: tuolta löytyy korjaus peliin: http://www.3dgamers.com/dlselect/games/fifa2006/fifa06_patch1_en.txt
Pahus kun en kerennyt näkeen linkkiä... Oliko cräkki vai mikä? Tosta pelistä vielä: Mistä asensit. Pelaatko CD:ltä vai imagesta?Onko koneesi parempi kuin pelin minimi kokoonpano?
Eli asensin imagesta sen. Ja koneen tehot riittää helposti pyörittämään peliä. [ 3000+, 1 gb muistia, gf 6800LE ] Mut joku oli kirjottanu, et ku oli gamepad kiinni, nii teki samaa... Mul EI ole gamepadia kiinni koneessa, mutta ku olin menos pelaamaan, nii peli valitsi gamepadille toisen joukkueen. Mutta mites tää vois olla mahollista, ku ei kerran sitö padia ole kiinni? Mut pitää kokeilla tota pkaksp:n linkkiä... Nyt toimii. Tuo patch auttoi ja kiitokset kaikille vastanneille.
mul on sama ongelma yritän ladata patchiä mutta se maksaa onko muita paikkoja mistä voi ladata? mikä pkaksp linkki oli?
Tuossa urlia siihe patchiin: http://www.3dgamers.com/dlselect/games/fifa2006/fifa06_patch1_en.exe.html Ton sivun "High-Speed Servers for 3D Gamers Subscribers" ja "Fast Free Servers for Registered Users" noi patchit on maksullisia, mutta se alin missä lukee " Public Servers", nii on maksuton. Eli se missä on California, Washington, Australia... Jos se ei heti ala lataamaan, nii kokeile myöhemmin uudestaa, se on joskus melko täys.