ilmeisesti bsplay 1.0:n asennuksen jälkeen tuli moinen ongelma. videota klikatessa virheilmoitus mutta elokuva toimii sen jälkeen hyvin. viplay herjaa eikä soita videoita, mutta itse häiritsevään ongelmaan tmpgencillä kun yrittää tehdä avista svcd:n niin tmpgenc tulkitsee videon pituudeksi yli 250 minuuttia ja ilmoittaa että video on yli 500% levyn koosta. olen poistanut kaikki playerit ja codecit, uudelleen asennuksen jälkeen sama juttu myös cd levyillä olviin videoihin joten onko jollain tietoa millä ongelma korjataan (muullakuin windowsin uudelleen asennuksella)
Minulla ilmoittaa tuon "file is corrupted! seeking will be wery slow!" kun yritän katsoa avi-filmejä Bsplayrillä . Aikaisemmin toimi ihan hyvin, mutta eipä enää kun asensin viplayerin tai kyllä viplayer vielä eilen niitä filmejä näytti muttei tänään enää :/ Wintoosa kait pitää vetää uusiksi :|
Nyt toimii taas oikein kun asensin K-lite Codec packin niin ei tule tuota file is corrupted! seeking will be wery slow! virheilmoitusta kun yrittää bsplayerillä katsoa leffoja. K-lite Codec pack sisältää tuon bsplayerin ja muita ihme codec:ja. GSpot:lla ei toiminut tuo DirectShow render hommeli, mutta nyt toimii.
Voi olla, mutta nyt ne ihmeellisellä tavalla on taas kokonaisia Media playerissä ei toiminut ollenkaan nuo avit ja bsplayerissä joissakin noissa aveissa ei kuulunut ääniä ollenkaan. DivX player kyllä toimi ihan mallikkaasti.
No nyt toimii mullakin, asensin DX9:in uudestaan ja kaikki alkoi toimia sen jälkeen. Mikä lie tiedosto oli kateissa.
Mä asensin ja uusiksi DX9:n, mut eipä se auttanut. Luulen että rekisterit oli mennyt jotenkin vaan sekaisin minkä takia tuli se virheilmoitus.