Filedonkie ja tiedostomuodot / päätteet

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by Tepppe, Sep 24, 2005.

1. Tepppe

Tepppe Member

Trophy Points:
    11
    kokelin eka kertaa ladata jotain filedonkiesta, ja sieltä tulevat tiedostot näyttävät olevan kaikki muotoa 1.part.met ja toinen 1.part.met.pak. mitä noi ovat ja miten noille voi jotain. Eli onko joku ohjelma millä noi konvertoidaan halutuiksi vai?

2. -kemisti-

-kemisti- Active member

Trophy Points:
    96
    Siis Filedonkeytä pitää käyttää eMulella tai eDonkey2000:lla. Nuo ovat eMulen keskeneräisten tiedostojen tiedostomuotoja, .met.pak on .met:n varmuuskopio. eMulen saat vaikka tuolta -> http://www.emule-project.net

3. Tepppe

Tepppe Member

Trophy Points:
    11
    Juu, no sain just noi tiedostot ilman edonkeytä, mut mites sitte edonkeyllä pääsee noihin käsiks ku se taas ei tuntunu samoja löytävän itteksensä, vai onkohan mulla noi asetukset sit mettässä, onks jossain konffaus -ohjeita edonkeylle? Dc++:n oon saanu toimiin tosin passiivisena, kova yritys ollu saada se aktiiviseks mutta toistaseks ei oo onnannu.

4. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Trophy Points:
    116
    Noi part tiedostot on keskeneräisiä eMule tiedostoja. Muistaakseni toinen sisältää metadataa ja toinen itse tiedoston osia. Kun eMule saa imutuksen valmiiksi se siirtää noi part tiedostot Incoming hakemistoon valmiina tiedostoina oikeilla nimillä. En ymmärrä miksi joku imuttais part tiedostoja netistä...

Share This Page