eli aluks olin ihan et häääh mikä toi files.xml.bz2,mut täältäpä löytyikin ratkaisu,mut sitä ennen koitin itse rassailla tuota tiedostoa auki ja menin sohlaa sen open officella auki,no eihän sieltä mitään tullu ku se oli kirjoitus suojattu tai jtn tollast!? niin muuttuks toi tiedosto nyt jotenkin ton avaamisen myötä? sillä sen pikakuvake program filesis ainakin muuttuu erilaiseks :S saaks sitä enää alkuperäiseen muotoon? siis nyt siinä näkyy että sitä on availtu officella.
ihan normaalia toi on. jonku tiedoston ku aukasee jollakin ohjelmalla ni windows sen jälkee luulee että se sit kuuluu sille ohjelmalle. ja jos et mitään muuttanu sinne tiedostoon ni ei muuttunu miksikään kuhan pääte pysyy .bz2:na. ei auta vaikka poistat ja palautat sen sinne silti on samanlaisena. ite en tiedä miten sen saa näyttämään "normaalilta".
joo,en menny muuuttaa mitään. mut alussa office kyl tarjos erilaisia..hmm olikohan ne fontti tai jotain vaihtoehtoja oli kiinaa(windows),joku länsi-plaaplaa!? mutta eipä sinne mitään voinut muuttaakaan mitään koska avattuna tulos se oli se,että oli sivukaupalla tavaraa,mutta jokaisella sivulla paririviä jotain ihme "Koodikieltä",ei todellakaan luettavaa tavaraa.
meneppäs vaikka kyseiseen kansioon ja painat ylhäältä valikoista että Työkalut >> kansion asetukset >> (välilehti) tiedostotyypit etsit sieltä kyseisen tiedostontyypin ja voit vaihdella sille minkälaisen kuvakkeen haluat ja muistaakseni myös ohjelman joka sen oletuksena aukaisee. HUOM! En voi juuri nyt kyseistä polkua tarkastaa oikeasti koska istun koneella jossa win98, mutta on tuo edes sinne päin, voin luvata!
Kalapukki: en mä uskalla lähtee säätää ilman tarkkoja neuvoja joten jos jossain välis ehdit laittaa neuvot jotka pelittää XP:llä,niin ois kiva!
"kuhan pääte pysyy .bz2:na." mistä mä muuten tiedän et pääte pysyy bz2:sena. nyt pikakuvakkeen päällä lukee files.xml BZ2-tiedosto 31kt
No nyt olen tietenkin taas tällä win98 koneella (töissä) mutta tuo tiedosto on kaiketi vain sinun tiedostolistasi dc:ssä joten sillä ei "periaatteessa" ole mitää väliä vaikka koko tiedoston poistaisi, koska ohjelmta tekee mielestäni uuden files.xml-filun kun käynnistät ohjelman, mutta toki joudut jaettavat tiedostosi laittamaan uudestaan jos tuon poistaa .Tuolta valikoista kuitenkin voit niitä tiedostotyyppejä kattella mistä ylempänä sanoin.En vaan voi polkua tosissaan nyt tarkastaa =) tuossa 6h päästä olen taas kotosalla XP koneella mutta se onkin asia erkiseen muistanko enää eksyä tänne foorumille =) EDIT: Jos on epävarma olo niin älä lähde sekoittamaan enempää ilman ohjeita