Katselin muitakin viestejä mutta en saanut niiden neuvoilla toimimaan final fantasy seiskaa.Kertokaa tyhmälle miten aloitan homman kun levy on koneessa ja haluan sen psplle?
Ei ota mitään selvää. Onko peli UMD levyllä? Muistikortilla? Mikä firmware sul on? Mikä ongelma? Jos on umdeel ni sisään vaan ja XMB game valikosta UMD kohta ja painat X
Luultavasti hän tarkoitta pc peliä jonka haluaa psp:lle. Kemuli kun on tehnyt jo kaksi viestiketjua, joissa hän kysyy samaa asiaa.
No yksi vaihtoehto on ladata Emulaattori ja sen kautta pelata jos sulla on CFW. Final Fantasyhan on ainakin GBA lle.
Jos sulla on ps1 versio ff7:sta(en usko että pc versiota sa millään toimimaan) niin hanki jostain vaikka alcohol 120% ohjelma ja muuta cd ISO-tiedostoksi sen avulla. Sitten se ISO pitää muuttaa EBOOT-tiedostoksi, itse käytän PSX2PSP ohjelmaa. Nykyään kai myös mahdollista tehdä yks ISO tiedosto kaikista kolmesta CD:stä kerrallaan, en oo kyllä itse koskaan kokeillu. Sitten se EBOOT.PBP tiedosto KEYS.BIN tiedoston kanssa GAME kansioon vaikka ff7-nimiseen kansioon.
3.71m33-4 toimii moitteetta, ei bugeja tai crasheja.. olen itse levyllä kolme ja mm. kaikki materiatkin mm. hankkinut.. kun muunnat Ebooteiksi niin varmista että pelin id ja save datan id on samat joka levyllä ( levyn 1 arvot 2. ja 3. levyyn)