Mikähän mahtaa olla vikana, kun yle tv1:n ja 2:n kuvassa esiintyy runsaasti häiriötä? Alussa sitä ei esiinny juurikaan, mutta katselun edetessä kuvassa esiintyy niin paljon häiriöitä,että katsominen ei enää ole mukavaa. Ohjelmistoversio on uusin eli taitaa olla 8.44.
Mulla on sama boxi, ei ole ollut mitään ongelmia vielä... ekana tulis mieleen, että antennisignaali huono, heikko? Oletko muuten huomannut, kuinka ...sti laite lämpenee? Sitä olen välillä ihmetellyt, hyvä ettei kortti sula sisään...
Mulla on toista päivää Finlux 420-T. Laite on ollut päällä koko iltapäivän ja illan, eikä ole kuumentunut, hieman lämmin kyllä. Ei varmaan kannata laittaa boxia kovin ahtaaseen väliin että ilma kiertä, mulla se ihan erikseen sijoitettuna. Häiriöitä on ollut ylen kanavilla eilen ja tänään, rapsahtelua ja kuvahäiriöitä, mutta satunnaisia eikä kovin usein toistuvia. Antennisignaalintaso vaikutta asiaan merkittävästi. Valikosta löytyy tason ilmaisin, jonka avulla pystyi antennin suuntaamaan. Antennina (sisällä) on tollanen passiivinen halpis Prismasta. Hyvin sillä näkyy kuitenkin kun Lähettimeen ei ole matkaa kuin n.10 km. Kuvan laatu on muuten oikein hyvä ja laite tuntuu hyvin toimivalta perusboxilta. Toivottavasti ehtii tulla ennen joulua m2 ja infi...
Eilen illalla vielä säätelin laitetta ja nyt tuntuis toimivan. Meillä on ilmeisesti aika heikko antennisignaali, mutta toimii kuitenkin nyt hyvin. Sen olen myös huomannut, että laite todellakin kuumenee aika lailla. Parempi ilmankierto auttas varmaan asiaa tällä hetkellä ei ole mahdollista sijoittaa muualle kuin kaappiin. Muuten kyllä hyvä laite, kuvanlaatu parani todella paljon.