koneessani on firefoxin15 versio mutta kun menee oma tietokoneen kautta ohjelmia katsomaan siellä kummittelee myös versio 10. Olen koittanut poistaa sitä mutta ei vain lähde. Ei edes vikasietotilassa.kuina tuon 10 saisi pois
Ilmeisesti siellä vain kummittelee tuo merkintä. CCleaner ohjelman työkaluissa on kohdassa "Poista sovelluksia" mahdollisuus poistaa tuo vanha merkintä poistamatta nykyistä sovellusta. edit: Neuvo on annettu sellaisella varauksella, että en ole itse tarvinnut tuota CCleanerin ominaisuutta, mutta uskoisin sen noin toimivan.
Oletko poistanut vanhoja palautuspisteitä siellä saattaa kummitella jonninjoutavaa pitkältä ajaltakin.
Minä poistan kaikki ohjelmat REVO UNINSTALLERillä : http://www.download.fi/jarjestelma/ohjelmien_poisto/revo_uninstaller.cfm En ole mitän älypää IT asiosissa, mutta olen käyttänyt vuosia tätä ohjelma ja vahingoja ei ole ollut.
kiitokset vastauksista. Tuo mikroMaken linkki oli niin vaikeeta luettavaa meitsille kun en ole tietokoneiden taitaja. Mutta tuo ensimmäinen neuvo eli 1Pertin ccleaner neuvo auttoi. tämä oli jännä juttu että järjestelmän valvojanahan tuo vanha rekisteri juttu ei näkynyt mutta kun oli ihan omalla käyttiksellä sisällä niin se näkyi ja sain sen nyt pois. kiitos.