Firefox asetukset?

Discussion in 'Linux -keskustelu' started by SS28, Mar 25, 2007.

  1. SS28

    SS28 Regular member

    Joined:
    Jun 11, 2013
    Messages:
    111
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Miten saan firefoxin toimimaan niin että kun olen jossain pitkällä www sivulla esim:huutonet ja olen listan alhaalla ja klikkaan kohdetta ja sitten tulen back-nuolinäppäimellä takaisin niin sivu hyppää takaisin ylös ja joudun taas rullaamaan alas ja etsimään kohdan jossa olin menossa.todella kiusallista.En ole löytänyt asetuksista että mistä muutetaan niin että selain ei hyppäis aina ylös???
     
  2. Betrayed

    Betrayed Moderator Staff Member

    Joined:
    Oct 12, 2004
    Messages:
    1,585
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    68
    Tuo on sivuihin itseensä liittyvä ongelma/ominaisuus. Tähän et käsittääkseni voi selaimen asetuksia rukkaamalla vaikuttaa.
     
  3. SS28

    SS28 Regular member

    Joined:
    Jun 11, 2013
    Messages:
    111
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Taidanki sitten vaihtaa takaisin Exploreriin kun siellä se ominaisuus toimii, eli selain menee siihen kohtaan mihin on jäänyt! Mulla ei taida hermot riittää tuohon edestakaisin rullaamiseen pitkillä sivuilla...
     
  4. emagdnim

    emagdnim Regular member

    Joined:
    Jul 18, 2004
    Messages:
    221
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Kyllä se toimii firefoxissakin. Ei kylläkään huuto.netissä. Huuto.netin sivusto ei taida sitten noudatella standardeja? Miten tämä linuxiin nyt sitten liittyi?

    edit: kannattee opetella käyttään tabeja niin ei tarvi kokoajan back nappia renkuttaa.
     
    Last edited: Mar 31, 2007
  5. Sakarias

    Sakarias Active member

    Joined:
    Oct 26, 2004
    Messages:
    1,806
    Likes Received:
    12
    Trophy Points:
    68
    jep. avaa jokainen kohde omaan sivuunsa/välilehteen. niin teen tällä afterdawn sivustollakin
     

Share This Page