Miksi mun firefoxi on selvästi hitaampi kuin explorer..? vaikka oon kuullu et pitäis olla nopsampi.....
Ei kyllä kaikki kunnossa muute..toi vaan lataa nii hitaasti sivut...asensin sen vasta pari päivää sitte, taidan siirtyy takas exploreriin...
kokeile nyt vaikka operaa ensin jos et tuosta tykännyt, vaikka itselläni firefox kyllä toimii ongelmitta
0.9.1 on kyllä omien havaintojeni mukaan huomattavasti hitaampi käynnistymään kuin aiemmat versiot... tiedä sitten mistä johtuu. Täältä löytyy keinoja joilla pystyy hieman nopeuttamaan käynnistystä: http://www.webuser.co.uk/cgi-bin/fo...r=87246&page=0&view=collapsed&sb=5&o=93&part=
Pitää kuitenkin huomioida, että exploitter on integroitu windowssiin ja se ladataan muistiin aina samalla, kun kone käynnistyy, joten siinä voi olla yksi syy miksi se exploitter tuntuu firefoxia nopeammalta...
Totta, elikkä sama juttu on että jos on vaikka yks ikkuna auki Firefoxissa ja sitte avaa toisen ni se aukee huomettavasti nopeemmin ku eka, no toi on sama periaatteessa explorerin suhteen, se aukasee sen "ekan" vaa windowsin käynnistyessä
Sama "vika" mulla. firefoxi käynnistyy melko hitaasti ja netti sivutkin avautuu kumman tahmeasti.... Miiten olen kyllä tyytyväinen firefoxiin