Eli täsä kun luen World of warcraftin foorumeita niin huomaa että on todella paljon leylogger linkkejä. Tästä heräsi kysymys kun joku sanoi siellä että Firefox estää keyloggerin pääsyn koneseen, toisin kuin Internet Explorer. Onko tämä totta ?
Jos omatoimisesti keyloggerin koneelle lataat niin ei nettiselain sitä estä. Vista saattaa estää sen toiminnan (jos et omatoimisesti anna sille oikeuksia) ja virustorjunta poistaa, mutta Mozillakaan ei suodata latauksia.
en tietenkää itse oma tahtoisesti lataisi tommoisia. Vain jos olen klikannut väärään linkkiin ja keylogger tullut koneel niin haluun olla vain varma tuleeko se koneel jos käyttää firefoxia ? ettei sitten mene sähköposti,Peli tilit ja pankin koodit pois alta. Entäs jos on keylogger miten se poistetaan ? Poistaako tuo Spybot ? EDIT: Spybot ilmeisesti poistaa myös keyloggerit,sivuilta luin.
keyloggerin kyl minun mielest saa koneelle vain koneen käyttäjän toimesta esim. lataamalla uber "haksui" johki online pelii en oo iha varma siitäkä joku viisaampi vois valasta enemmän