ok. pitää sitten odotella. mutta tiedättekö voiko tuota 3.0 saada johonkin sellaiseen versioon että sillä toimisi esim. emulaattorit? tai toimiiko tuolla versiolla mikään emu?
Päivitä mielummin 3.02 oe-b.On paljon helpompi päivittää ylöspäin ku alaspäin ja siinä ei tartte käyttää devhookkii i ja homebrewohjelmat toimii ja jotkut playstation 1 pelit eli miks haluut 1,5 päivittää
Jospa ottaisit ensiksi asioista selvää ennen kuin alat neuvoa. Eipä taida onnistua 3.02 OE-B:n asennus 3.00:n PSP:hen.
2.71 -> 1.50 mahdollista! Hakusana "Easy Downgrader", niin löytyy! 2.71 -> 3.02 OE-B ei suoran vaan 2.71 -> 1.50 -> 3.02 OE-A -> 3.02 OE-B! 3.02 OE-B ja kumppanit on tehty pyörittämään varmuus kopioita! (Ei tarvitse joka aiheessa kysyä!)
Kiitti nyt oon saanu 2.71 -> 1.50 ja nyt pitäs saaha se 3.02 OE-A ja 3.02 OE-B mistä mä voisisin ladata ne ???????
Olen tässä tovin ihmetellyt kun olen ensiviikolla saamassa PSP:n niin miksi päivitysrumba pitää tehdä monen mutkan takaa eikä suoraan? Tossa ei näytä olevan mitään logiikkaa.
wazaa milla sait sen 2.71-> 1.50. ma oon yrittany tolla easydowngradella mutta kun se kysyy etta missa siirretavassalevyssa se on .psp on N:levyssa .ei siina easygraden listassa edes ole N kohtaa . jos joku vois neuvoo (kirjotin psp:lla)
no joo elikkä tota latasin sen jutun mikä siinä ohjeessa on viimesenä ja mä en tiedä mihin ne kansiot pitäis mennä eli kun sä oot sen tehnyt niin voisitko neuvoa minua plz latasin sen jutun tosta -> http://www.psp-hacks.com/file/753 ja tein sen 2tavan mukaan sen jutun mut en vaan saanut sitä toimimaan auttaisitko???
Muistaakseni minä tein sen niin että teetin sillä ohjelmalla ne kansiot PC:n työpöydälle ja siirsin ne sit erikseen PSP muistikortille.
Minä päivitin alas 2.71sen easy downgrader full.exellä. Suoritin vaan sen ohjelman, jolloin se latas tiedostot automaattisesti muistarille. sit eiku pyöritin sen ja mulla oli 1.5