Eli onkohan vieläkään mahdollista alentaa 3.51 päivitystä alaspäin? Ja jos on niin mitä ohjetta suosittelette? Uusimmat viestit mitkä löysin ko aiheesta niin oli viime heinäkuulta. Onko uutta tietoa?
samaa miettii täällä 3.52-firmiksen omistaja. nyt on tosin kysyttävä viisaammilta että tarvitaanko edes downgradea että päästään pyörittämään tavaraa muistikortilta vai onko tuon version päälle mahdollista asentaa jotain custom firmwarea? kovasti esim. tämän linkin takana http://www.consoleforums.net/showthread.php?t=4975 puhutaan tuosta "pandoras battery"-ratkaisusta vaan miten on?
Pandora on ainoa keino 3.51 - 3.72 firmiksistä. 3.52 pitää alentaa Pandoras Batterylla. Se on ainoa keino. Ja Sonyn officialilla firmwarella ei pysty pyörittämään mitään homebrewia. Eli 3.52 firmwaren päälle ei pysty asentamaan suoraan customia, ilman pandoraa. No jos jonkun tunnet joka pandorasin voi sinulle tehdä niin siitä vaan, tee tuon ohjeen mukaan, mutta jos et ketään tunne niin voit aina turvautua huuto.nettiin.. Sieltä itse "tilasin" pandorani. Eli lähetin akun ja hän teki sen minulle ja lähetti takaisin pandorana. Pistä huuto.netin hakuun PANDORAN niin kyllä löytyy ja sinun kannattaa itse tehdä muistikortista Magic memory stick koska se on niin helppoa esim tämän easyInstallerin ansiosta. Turhaan sitä lähetät ja maksat itsesi kipeäksi.. Kysy jos jotain jäi epäselväksi.