PSP:lle on tulos uus firmis ja ton uuden firmiksen mukana tulee Divx!!!! Toivotaan et DAX tekis siit sit nopeesti kustom firmiksen
Kaikki tämmöset on huhuja. Viel ei ole niinkään todisteita että tulis DivX siinä... Vai onko linkkiä?
Ainakin tuolla on juttua ko. fimrwaresta. Googlella löytyy jonkin verran juttua ko. aiheesta, kun hauksi laittaa "psp firmware 4.0". Tosin suurinosa jutuista sisältää samat asiat. Uutta 4.0 firmwarea odotellaan julkaistavaksi kahden kuukauden sisällä. Divx näki jo päivänvalon PS3:lla, joten tuskin nuo huhut kuitenkaan mitään ihan perättömiä ole.
kuulostaa hyvältä... harmi vaan että Dark Alex lopetti nuo hommat, ei välttämättä saada tuosta custom-versiota :/. Toivottavasti hän vaihtaa taas vain nickiään ja jatkaa CFW-puuhasteluaan
Lopetti? Taas? Eikö hän aikaisemmin ''lopettanut'' mutta palasi takaisin (eri nickillä , kai - en tiedä). Mielestäni hän jatkaa aivan normaalisti...vai?
Dark Alex ilmoitti julkaistuaan 3.90m33, että tämä on viimeinen CFW m33-tiimiltä, ja mm. eräs toinen psphakkeri kirjoitti julkaistussaan 3.93m33 patchin readme:ssa että "julkaisi tämän, koska dark alex ei ole tekemässä enää uusia CFW." Mutta korjailkaa jos olen väärässä = P
Olisi mielenkiintoista kuullu mistä olet tällaista kuullut? Ja ihan tiedoksi sinulle, että siki dax EI ole tehnyt 3.93 m33 vaan joku muu (wannabe?),ja nimeomaan siki koska kyseissä patchissa ei tullut mitään uutta. Luulen että seuraava cfw on 4.0 m33. Luulen että tästä olisi hieman enemmän "keskustelua" esim. QJ:ssä jos dax olisi lopettanut.
Eilen tuli alkuperäinen 4.0 päivitys,ilman divx-toistoa,uutuutena videoiden hidastus ja nopeutus ja google-haku...