Flash Player ja FotoFlexer...

Discussion in 'Ajuri- ja softaongelmat' started by Seikku03, Jul 27, 2011.

1. Seikku03

Seikku03 Member

Trophy Points:
    11
    Moikka!

Olen ihan pihalla näitten koneiden kanssa, joten jos saisi vähän apua. Haluaisin käyttää FotoFlexeriä, mutta mun täytyy ladata: "...Flash Player in order to use FotoFlexer." Latasin uusimman version eli Adobe Flash Player 10.3.181.34 ja sen mukana tuli joku Google Chrome...(ei hajuakaan mikä lie..). Silti en saa ohjelmaa toimimaan! Joten osaako joku mahdollisesti auttaa. Olen hukassa.

Kiitos jo etukäteen!!

2. Vuohi

Vuohi Regular member

Trophy Points:
    26
    Millä tavalla et saa ohjelmaa toimimaan? Antaako selain mitään ilmoitusta? Entä mitä selainta käytät?

Mukana tullut Chrome on selain.

Last edited: Jul 27, 2011
  3. Osku58

Osku58 Regular member

Trophy Points:
    28
    Kannattaa ladata Adoben sivuilta suoraan
    niin ei tule ylimääräisiä härpäkkeitä mukana.

4. Seikku03

Seikku03 Member

Trophy Points:
    11
    Selain on Internet Explorer. Aikasemmin anto ton ilmotuksen et täytyy ladata Adobe Flash Player, mut nyt ei anna mitään... Ongelma on se, että yritän yhdistää kaksi kuvaa (blogin otsikon muokkausta;)). Ekan kuvan lataa hyvin ja kaikki näyttää hyvältä, mutta kun lataan toisen kuvan niin aikasemmasta kuvasta häviää puolet näkyvistä.. Jos tallennan kuvan siitä puuttuu edelleen puolet. Samoin kuvan muokkaus alue on todella kapea. En tiedä johtuisiko selaimesta sitten... Kokeilin tuolla Chromellakin, mutta sama juttu...

5. Vuohi

Vuohi Regular member

Trophy Points:
    26
    En tunne FotoFlexerin ominaisuuksia, mutta kuulostaisi siltä, että selaimesta ongelmat eivät johdu vaan lähinnä ohjelman käytöstä / ominaisuuksista. Kuvankäsittelyyn kannattaa ladata vaikkapa ilmainen GIMP, mikäli FotoFlexerillä ei muokkailut onnistu.

Share This Page