mikähän on vikana,kun windows live messengerissä yrittää katsella you tubea, niin koneeni herjaa että uusin flash player pitää olla asennettuna,jotta voit vastaanottaa windows live messenger sisältöä,ja sitten jos sitä rupee asentaan,niin koneeni väittää että uusin versio on jo asennettu,ja olen yrittänyt poistaa sen koneelta ja asentaa uudestaan mutta ei ole auttanut,onko ehdotuksia mikä tuohon olisi avuksi
Käytätkö sattumalta jotain muuta selainta kuin IE:tä? Jos asia on näin niin sinun pitää valita ja ladata Adoben sivuilta manuaalisesti 'flash player 11 for internet explorer'.
käytän firefoxia,asia korjaantui jo,kun latasin sen uusimman flashin filehippo.com sivulta,en tajua miksi se ei toiminut kun latasin sen sieltä adoben omalta sivulta,kun sen yritti asentaa niin se väitti että uusin versio on jo asennettu
Filehipossa on tarjolla aina uusin versio flashistä. (Beta). Itselläni Beta flash on toiminut ilman ongelmia... Sinun kannattaa muuten käyttää Filehipon omaa päivitystarkistajaa: http://filehippo.com/updatechecker/
minulla onkin jo tuo updatechecker käytössä,olen tuota aina miettinyt, että mitä tuo beta versio tarkoittaa
Itselläni myös Firefox + flash ongelma. Kun laittaa youtubelta kuvaa pyörimään niin heti näyttö jumiutuu. Flashista uusin versio päivitetty,näyttis päivitetty,ym,ei vaan toimi. Muilla selaimilla Opera. IE. Chrome toimii. ( FF 10.02 x86 fi )
Beta=Toimintaa ei taata kaikissa tapauksissa, koska kehitystyö on vielä kesken, pahimmassa tapauksessa juttu ei toimi kuin kehittäjän omalla laite/ohjelmistoyhdistelmällä... T: Vesku
tuosta tulikin mieleeni,että kun olen miettinyt että mitä tuo beta tarkoittaa,niin itselläni on firefoxista beta versio,ja se tuntuu toimivan välillä aika huonosti,voiskohan se johtua siittä beta versiosta
Itselläni on se perussääntö, että selaimista ei kannata asentaa beta versioita, mutta esimerkiksi flash playerista kannattaa. Itselläni flash player beta on toiminut ilman ongelmia..