Jepjep, ihan tuore windows asennus pohjilla ja alkuperäinen Flatout 2 tossa mitä yritän kamalasti asentaa, mutta aina sama laulu, että "detection of emulation software detected..." jotain ja semmosia ei todellakaan ole vielä edes asennettuna. Kellään mitään ideaa mikä tossa vois mätätä? Alkuperänen cd on asemassa mistä se on asennettukkin ja joku tossa starforce4 mättää ja pahasti. Pistin tossa jo jälleenmyyjälle kanssa palautetta, että voiko ton pelin palauttaa, kun on noin hanurista toi sydeemi. Itse bugbear ei ilmeisesti tukea pelille anna ja en jaksa alkaa antamaan palautetta ympäri maailmaan, jos olen pelin ostanut eikä se vaan yksinkertaisesti toimi...
Tarkka ilmoitus -> "Attempt of using emulation software has been detected. Please, insert the original disc, deactivate emulation software and try again". Ja ihan orginaali peli on asemassa ja ei mitään emulation softaa instattuna. Oikein mielenkiintosta (Lausutaan perseestä).
Eihän sulla oo Nero Burning Romia asennettuna? Siinä kun voi muistaakseni ihan vahingossakin laittaa ImageDriven päälle, esim. mulla on tuo Nero ja katoin että siellähän se Ohjauspaneelissa näkyy tuo "Nero ImageDrive". EDIT: Niin, tämä on vain veikkaus.
On Nero kyllä asennettuna. Otan pois ja testaan uudestaan, mutta ei sekään muuta asiaa yhtään positiivisemmaksi, jos tuommoisesta itkee tuo :>
crakki peliin vaan hyvällä omalla tunnolla jos kerran pelin ostanut olet. toimiva sellainenkin on jo saatavilla.
Juu eipä auttanut myöskään Neron säätäminen. Otin itseasiassa koko Neron veks, mutta lopputulos sama ilmoitus vaan... Laitoin myös ton starforce4 jonkun updaten, jos olis vähän kehittyneempi ja tajuais softa paremmin jotain, mutta ei.