Asensin tommosen ohjelman(folder access), millä pystyy lukita kansioita. No laitoin sitte yhen tärkeen kansion sinne listaa, missä ne kansiot pystyy lukita ja avata. Poistin vahingossa lukittuna, ja nyt en saa enää millää auki, koska niitten kansioitten lukitus pitää avata sen ohjelman kautta..Se ei suostu lisäämää kansiota uuestaa enää listaa koska "folder are already locked".. Poistin ohjelman ja asensin uuestaa mutta ei auta. Apua kaivataa tosi kovasti kiitos.. :S
Luulen että tuo tekee merkinnät koneen rekisteriin niistä kansioista ja sitten kun poistat sen ohjelman niin yllätys yllätys ne merkinnät jää sinne rekisteriin =) niin tämä saattaa auttaa: Poista se lukitusohjelma, käynnistä kone uusiks ja noudata seuraavaa ohjetta: Lataa tuosta RegSeeker ja pura se: http://fileforum.betanews.com/download/RegSeeker/1035382760/1 Pura se haluamaasi kansioo ja käynnistä tiedosto nimeltä RegSeeker.exe. Ohjelma oikeassa yläkulmassa näet painikkeen 'languages', paina sitä ja aseta kieleksi suomi! Sen jälkeen paina vasemmassa laidassa olevaa painiketta 'Puhdista Rekisteri' ja sen jälkeen 'OK'. Odota että skannaus loppuu ja paina 'valitse' ja sitten 'valitse kaikki'. Sitten klikkaat hiiren oikealla jotain ohjelman löytänyttä kohdetta ja paina 'poista valitut kohteet', hyväksy poisto, hyväksy varmuuskopionluonti ja käynnistä kone uudelleen. Jos jotain ongelmia niin backupit saat palautettua 'varmuuskopiot' valikosta.
En tiedä miten hyvä rekisterin puhdistaja tuo regcleaner on mutta tuo regseeker on tähän asti vastaan kävelleista paras mutta jos ei auttanut niin joku minua viisaampi auttaa sitten =)
Kokeilitko tässä linkissä http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/464975 olevan ohjeeni mukaan? On muuten tupla....btw.
Itselläni oli täsmälleen sama ongelma, no melkein. Lukitsin kansion, boottasin, tiedostot katosi siitä kansiosta, tai ainakin väitti että 0kt..ja en tosiaan saanut sitä avattua kun tuli toi Folder is already locked. Kone oli sit muutenkin sekasin että jos joku uber tärkeä kansio niin järjestelmän palautus päivämäärään jolloin FolderAccess asennettiin ja samantien sit poistat sen etkä lukitsekaan sitä kansiota
Tuosta RegSeekeristä että kannattaako tuollaisia HKEY_CLASSES_ROOT Extension not used mennä poistelemaan ?
Mulla se on kieli on vaihdettu suomeks niin en oo ihan varma onko tuo sitten että: tiedostotyyppi ei ole käytössä? Jos se on se niin kyllä mä ne aina oon poistanut. Tietysti selaan aina ettei siel ole mitää tarpeellisia tiedostotyyppejä =) Muuten mä kyl poistan kaikki kun saahan ne backupit palautettua
taidan vaa poistaa sen kansion ja antaa asian olla ei jaksa ruveta säätelemää. Ei paritsadat kuvat niin tärkeitä oo ;E