Elikkä kyseessä on Fonepoint http://fonepoint.fi/ Tilattua tuotetta ei toimitettu eikä rahoja ole useista lupauksista huolimatta kevään aikana palautettu. Suosittelen kaikkia vastaavassa tilanteessa olevia "lopettamaan odottamisen" ja tekemään valituksen kuluttaja-asiamiehelle ja rikosilmoituksen poliisille. Pelkoni on, että tämä toiminta olisi täysin harkittua, systemaattista ja jatkuu edelleen. UPDATE: 11/2009: Päätin kirjoittaa tänne vielä epilogin. Elikkä yritys venkoili asian kanssa loputtomiin, kunnes menin poliisin juttusille. Rikostutkija soitti läsnäollessani kauppiaalle, jonka jälkeen alkoi asskissing. Yllätykseni oli, että poliisille ei ollut kukaan tehnyt rikosilmoitusta kyseisestä lafkasta siinä vaiheessa, vaikka netti on täynnä valituksia jo kuukausia. Lopulta annettiin halvempi puhelin, ja taas pienen ärinän jälkeen pari muistitikkua päälle, että sain kaupasta about sinne laittamani rahan tavarana ulos. Aivan käsittämätöntä säätöä. Kiertäkää kaukaa. Ja ne kellä on vielä siellä rahaa sisässä, mars poliisilaitokselle.
Aika erikoista ettei tuolla sivuilla ilmoiteta y-tunnusta ollenkaan, vaikka sehän on ilmoitettava? Oletko itse ottanut yhteyttä kuluttaja-asiamieheen asian tiimoilta?
Itse tilasin tammikuussa emon kyseisestä kaupasta. Viikon sisällä tuli lankku kotiovelle, vaikka kuulemma pääsi välissä loppumaan tavarantoimittajalta. http://www.fonepoint.fi/PublishedService?pageID=18&freePage=145