Sitä vaan kysyisin kun tänään aamulla Afterdawnin sivuston ja erityisesti foormumeiden fontit ovat vaihtuneet ,niin ovatko ne oikeasti vaihtuneet vai sekoileeko selaimeni ,vai mitä on tapahtunut?
En minä ole ainakaan huomannut... Et kai selainta vaihtanut? Esim. IE ja FF selaimilla tekstit näyttää hieman eriltä.
en ole vaihtanut ,ja nuo tekstit ovat erilaisia vain näiden eri alueiden viimeisimpien threadien viesteissä (siis siinä valikossa ,missä ovat viimeisimmät viestit esim. Windowsin -ongelmat ja siellä viestin viimeisimmän vastauksen kirjoittaja on pienellä fontilla).
Itse huomasin aiemmin saman "ongelman", mutta luulin itseäni vain vainoharhaiseksi. Taitaa olla ihan oikea muutos sitten.
Hitsi, mä en oo kyllä huomannu mitään fontti eroo vaikka käyn täällä päivittäin...taitaa vaan olla sitä, että oon tottunu siihen kun fontit vaihtuu sivuilla melkeen joka viikko, kun tulee noiden nettisivujen kanssa aika paljon värkkäiltyä Kai ne fontit sit on vaihtunu
Joo, tuo oikeanpuoleisen sarakkeen fontti vaihtui pari pikseliä pienempään, että tuolle threadin otsikolle jää vasemmassa sarakkeessa vähän enemmän tilaa. Erittäin tarkkasilmäistä porukkaa, pakko myöntää
Eilen illalla näkyi mitä sattui,isompaa ja pienenpää fonttia sekaisin. IE näytti pientä ja isoa. FireFox sama homma. Opera näytti pientä fonttia. Nyt kaikki näyttää samanlaisilta. Alkoi jo epäilyttää että selaimien asetukset olisivat päin P******Ä
Kiitos valaistuksesta ,voin nukkua yöni rauhassa koska koneeni / minä en ole sittenkään sekoamassa. =)