Elikkä olen tässä laittanut kappaleitani järjestykseen ja hakenus albumeihin netistä etu kannen kuvat mutta silti huomasin että joissakin albumeissa se on jo valmiina joko ne ovat huonolla grafiikalla tai sitten ne ovat vain isolla nuotilla varustettuja kuvia elikkä kysymykseni on. kuin minä saan ne kuvat vaihdettua. olen mennyt näiden albumeiden kansioon mutta siellä ei ole kuvaa joten ne on varmaan integroitu tai jotain elikkä kuinka poistan tai ohitan se kuvan että saan laitettua oikean tai parempilaatuisen kuvan siihen?
Menet kansion asetuksiin ja sieltä näytä-välilehdestä otat ruksin pois kohdasta "Piilota suojatut käyttöjärjestelmätiedostot (suositus)" Niin ja näin pääset kansion asetuksiin: Jos käytät vistaa pääset kansion asetuksiin kun menet mihin tahansa normaaliin kansioon ja painat alt saadaksesi valikkopalkin esille (ellei ole jo). Ilmestyvästä palkista valitset työkalut -> Kansion asetukset. XP ei tietääkseni piilota valikkopalkkia mitenkään eli voit jättää tuon altin painamisen väliin. Nyt kansioon ilmestyy enemmän tai vähemmän kuvia jotka sitten korvaat omillasi. E: Unohdin mainita, että sieltä kansion asetuksista pitää laittaa myös pampula kohtaan "Näytä piilotetut tiedostot ja kansiot"
kiitos jossain auttoi ja joissain taas ei. eli sen kansio on tyhjä mutta kuva tulee silti jostain. jos joku keksii jotain niin kertokaa