Foorumille pääsy

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Aastra, Sep 22, 2012.

  1. Aastra

    Aastra Member

    Joined:
    Jul 9, 2012
    Messages:
    31
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    On tullut tämmöinen ongelma että vähän väliä pääsen tälle sivulle ja sitten tietyn ajan kulutta en pääsekkään ja se kestää muutaman päivän ja sitten taas pääsen ja niin pois päin.. En tiedä mistä johtuu, sivu ei ole suljettu eikä minulta ole estetty pääsyjä, koitin pingata ja tracert sekä proxies mutta en vain pääse. Kokeilin toista selainta mutta ei sekään onnistu.

    Sivu vain lataa ja lataa ja sitten tulee että yhteys katkesi. Sivun omistajallekkin käy tällein. Foorumi on 000webhost:lle laitettu. En ole kokeillut modeemin resetoimista koska en ole varma että kävisikö niin etten pääsisi nettiin ollenkaan.

    Mitä mieltä olette?
     
  2. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Joined:
    May 13, 2011
    Messages:
    1,574
    Likes Received:
    72
    Trophy Points:
    78
    Oletko kenties koittanut poistaa foorumin asentamat evästeet? Joskus evästeet menevät sekaisin, ja saattavat aiheuttaa sen ettei foorumi toimi kunnolla. Myös palveluntarjoajan huoltokatkot ja muut katkokset voivat johtaa siihen että foorumi on poissa käytöstä jonkin aikaa.

    Modeemin resetointi ei vaikuta netin toimivuuteen. Se pakottaa modeemin hakemaan asetukset uudestaan, ja mikäli yhteydet ovat kunnossa, netti toimii niinkuin ennenkin. Resetointi palauttaa jumiutuneen modeemin alkuasetuksiinsa, ja se hakee yhteysasetukset palveluntarjoajan serveriltä automaattisesti. Sinulla ei ole mitään syytä pelätä ettet pääsisi nettiin resetoinnin jälkeen. Modeemia et myöskään saa rikki resetoimalla.
     
    Last edited: Sep 22, 2012
  3. Aastra

    Aastra Member

    Joined:
    Jul 9, 2012
    Messages:
    31
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Evästeet olen poistanut joo ja kaikki muut mahdolliset sivusto asetukset. Ja muut pääsee sivulle mutta minä en, omistajakin pääsi nyt ja minä en vieläkään. Pääsen puhelimella mutta mikään kone joka käyttää samaa nettiä ei pääse.
     

Share This Page