Käytössäni on sigun mukainen Club3d:n 7600Gs Agp-väylään ja käytössä oleva ajuriversio on 92.91. Muuten toimii kuten pitää, mutta miten saan pelikohtaiset 3d-asetukset säilymään? Jos säädän jollekin pelille omia asetuksiaan ja laitan apply, pysyvät asetukset siellä vain niin kauan kunnes suljen Control Panelin. Mitään profiilintalletus-vaihtoehtoa ei ole, sellainen löytyy vain Display-välilehdeltä. Mahtaako olla ajurikohtaista vai onko muilla samanmoista ongelmaa? E: Törmäsin ohjelmaan nimeltä Nhancer, näyttäisi vähän siltä mitä tarvitsisin. Kuitenkin ohjelma vaatii .Net framework 1.1:sen, ja minulla on jo uudempi (tietääkseni 2.0) joten mahtaako ohjelma olla sen arvoinen että asentaisin vanhempaa versiota tuosta .Net:stä?
Kyllä ne minulla ainakin toimivat noilla samoilla ajureilla. Ja eikö muka voi asentaa ohjelmaa joka vaatii 1.1 version jos on 2.0 asennettuna?
Sekä 1.1 että 2.0 .NET Framework voi olla asennettuna samaan aikaan. http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_93.71.html kannattaa kokeilla myös noita uudempia ajureita.
Kiitos agent, lataankin tuon 1.1 version samantien ja kokeilen tuota nhanceria - ajurien vaihtaminen on aina vähän suurempi homma kuin pienen ohjelman testaaminen. Muutenkin tällä hetkellä käytössä oleva ajuriversio paras mihin olen törmännyt.