Fps:llä ei käsittääkseni ole mitään tekemistä nettiyhteyden nopeuden kanssa. Se kun mittää 'ainoastaan' näytönohjaimen suorittamaa näytön päivitysnopeutta. Lagittaminen puolestaan saattaa johtua sinun käyttämästäsi nettiyhteydestä, mutta myös kaiksita niistä muista 'solmukohdista' joiden läpi tieto kulkee pelin aikana puhumattakaan serverin käyttämästä yhteydestä. Pistäisitkö hieman tietoa millainen yhteys sinulla on ja mitä peliä noin nimenomaisesti tarkoitat. Koneen ja näyttiksen speksitkään eivät tekisi pahaa.
Haywire puhuu asiaa.. Eli mikä? -Prossu(valmistaja ja nopeus) -Muistit(määrä) -Näyttis(valmistaja ja malli) -Nettiyhteys(tyyppi ja nopeus) -Peli -Serveri(missä palvelin sijaitsee joka lagaa) +Mahdollisesti 3Dmark tulos vertailuksi koneen suorituskyvystä.
Kyllä tolla koneella pitäis CS pyöriä aika vauhdilla jos kaikki on kunnossa. Toi nettiyhteystieto on aika olennainen esim. kaapelimotulla voi imutukset olla nopeita, mutta pingi aivan hirveä. En tiiä paljonko CS tahtoo käyttää nettikaistaa, mutta analogisella modeemilla tekee varmasti tiukkaa. 3DMark on suomalaisen Futuremarkin tekemä maailman suosituin pelikoneen suorituskykyä jossain määrin mittaava ohjelma. http://www.3dmark.com/ Speksit tarkoittaa spesifications eli juri tuo 9600...tietysti muistinmäärä ja GPU/MEM kellot kuuluu myös spekseihin.