Elikkä etsisin jotain Hyvää FPS peliä jota voisi alkaa pelaamaan.. EHDOTELKAAPAS.. Elikkä Call of the dutyt ei kelpaa koska on jo pelattu läpi Kertokaa joitain hyviä FPS pelejä mieluiten sellaisia missä singleplayer ja Online (Games for Windows LIVE) PC Kokoonpano: Näyttis: Asus 5750 HD 1GB Prossu: AMD Phenom x3 2,1GHz Ram: 4GB Kiintolevy Western Digital 500GB 7200Rmp Virtalähde: corsair 550W Käyttis : Windows 7 Ultimate 64BIT
Itse ainakin vakuutuin Borderlands pelistä ja sen lisäosista. Tullut tahkottua sitä viime aikoina. Aseita niiiiin sikana ja lisäosat tuo mukavasti pelattavaa. Metro 2033 oli enemmän kuin pettymys vaikka hienon-näköinen onkin. Uusin GTA kesto suosikki mut vaatii aikas paljon koneelta ja toistaa itseään. Pyörii kyllä sinun koneella.
Itse en suosittele borderlandia kyllästyin jo level 11 siihen eikä ne lisäosatkaa mitään pelin pelastajia ole mutta suosittelisin: Team Fortress 2, monipuolinen paljon pelimoodeja grafiikoista plussaa [+]
Kiitosw suositteluista, mutta tuo borderlands näytti aika huonolta ainakin kun youtubessa kävin kääntymässä Ehdoitelkaa lisää niin on varaa valita... Onko Crysis Warhead hyvä?
crysis on ihan P...aska en suosittele ostamista latasin sen kerran ja menin läpi 4-6tunnis ihan sukka. eikä se jätä käteen mitään sitten kun on päässy läpi, saat vaan tuntee nyt on toikin koettu.
Aikomuksena olisi ostaa Crysis warhead , HL2 episode 2 tai Resistance 2 Crysis warheadista olen kuullut aika paljon askaa joten se on vähän vaakalaudalla mutta kertokaa te
Crysiksen lisärin latakin. Pelasin sen päivässä läpi. Lopussa oli ajatus "oliks tää täsä". En suosittele rahoja tohon tuhlaamaan
niinkuin mete0rain kertoi niin ei ollut toi warhead mikään paras eikä mitään jää käteen omasta mielestä normi crysis oli parempi
Resistance 2 = PS3 peli. Left4Dead 1&2 Killing Floor Bad Company 2 FEAR 1&2 BioShock 1&2 Call Of Juarez bound in blood Clive barkers jericho Cryoastasis FallOut 3 FarCry 1&2 Frontlines fuel of war Mass Effect 1&2 Stalker call of prypyat Rainbow six Vegas 1&2 Siinä nyt jotain first person shootereita edellämainittujen lisäksi. Itse odottelen loppuvuodesta ilmestyvää Medal of Honoria. http://www.eanordic.com/fi/moh/ Itse ennakko tilasin ja odottelen siksi moninpelin beta version keytä sähköpostiin Crysis 2:sen voi myös jo ennakkotilata
Kieltämättä lerppu kerroit helevetin hyviä pelejä paitsi to call of juarez ei oikee noi länkkäri pelit kiinnosta Mutta tietäisittekö jotain hyviä MMO tai MMORPG pelejä? Ei wowia kiitos
Vaikeahan sinäänsä kysyä toisilta että mikä oisi hyvä peli koska kaikilla on eri maku esim minä en oikeen noista Simulaattoripeleistä välitä
on tossa piakkoin tulossa ilmaiseksi Lord of the rings online jos kiinnostaa voit mennä mätkii sitä sitten
Mikälainen Tuo Fallout 3 on?? kertokaa minkä tapainen peli se on jne.. olen katsonut youtubesta videoita mutta niistä ei aina ota selvää
Pelattu on jonku aikaa, eka ajatus oli omg oblivion with guns! [-]Tarina on tylsä [-]Aseita ei jaksa korjailla kun aina hajoilee [-]Tehtäviä joita saa on rasittavia [-]P*skaa/myrkkyä on kaikkialla F*cking wasteland [-]Äijä käskee sut eka yhteen paikkaan toinen äijä käskee sieltä jonnekkin muualle jne. [+]FreeRoam = Tylsä, vetelä, huono. =D mun arvostelu kyky eisaa sitten haukkua, ja toinen =D