fs2004 ei käynnisty win7:ssa

Discussion in 'PC:n pelit' started by lento, Jun 19, 2012.

1. lento

lento Member

Trophy Points:
    11
    Pistetään nyt tämä tännekin.
    Kokeilaas saisko täältä apua tähän.
    Moi olen tässä hetki sitten hankkinut uuden koneen ja nyt ongelma on se, että aluksi tämä simu peli toimii hyvin. Mutta kun tietokone tekee käynnistyksen yhteydessä välillä CHKDSK:in, niin kun painaa peli kuvaketta, tulee pelin aloitus kuva, mutta itse peliin ei pääse. Prosessi lähtee kyllä päälle, mutta jämähtääkin sitten siihen, eikä mene eteen päin aloitus kuvasta. Näytökksen ajurit ovat päivitetty uusiin joten siitä ei kai pitäisi johtua. Järjestelmän valvojana olen koitanut käynnistää nimen omaan tuota ei auta ja UAC on otettu pois ei auta sekään. Alkuun kyllä peli toimii hyvin, mutta sitten kun se tiltaa ja kone menee buutiin niin tulee tämä käynnistys ongelma joka ratkeaa vain asentamalla peli uudestaan pitänee kai koitaa asentaa peli uudestaan suoraan C aseman juuren eikä tuonne Program Files kansioon. Tämäkään ei ole auttanut ongelmaan edeleen sama vika olisko täältä apua tähän?
    Edit alkuperäinen aihe http://murobbs.plaza.fi/ongelmat/895444...y-win7-ssa.html

koneen tiedot alhaalla
    ASRock Z68 Pro3 Gen3, Z68
    Samsung Spinpoint F3 1TB, SATA II
    Windows 7 Home Premium 64bit SP1 FI OEM
    Thermalright True Spirit 120
    BitFenix Merc Alpha
    BitFenix Spectre 120 Non-LED, musta
    LG GH22NS70 DVD-RW
    TeamGroup Elite 4GB PC3-10667U CL9-9-9-24 (DDR3-1333)
    Intel Core i5-2500K, 4 x 3.30GHz, 95W, boxed
    Super Flower Golden Green Pro 450W

2. Crek

Crek Regular member

Trophy Points:
    28
    Suuntaappa sellaiseen paikkaan kuin FSNordic.net, siellä on monia kokeneita käyttäjiä, jotka osaavat varmasti neuvoa simulaattoriasioissa.

Share This Page