fsecure

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by dvd-ossi, Jul 5, 2013.

1. dvd-ossi

dvd-ossi Member

Trophy Points:
    16
    Minulla on vielä vähän aikaa Fsecure internet security 2013.Talvella ohjelmisto päivitti itseään ja tietokone herjasi hetken aikaa että koneen turvallisuus on uhattuna.Hieman tutkittuani huomasin että fsecure oli päivityksen yhteydessä poistanut oman palomuurinsa ja ottanut windowsin palomuurin käyttöön.Olen useaan otteeseen sähköpostilla tiedustellut fsecurelta miksi minun täytyy maksaa siitä että saan käyttää windowsin palomuuria minkä käyttö on muutenkin ilmaista.Vastausta ja selitystä tähän ei kuitenkaan ole tullut.Minä tietysti reagoin tähän niin etten enää lisenssiä uusi.Mielestäni on kuitenkin melko törkeää että tämä tehtiin kesken maksetun lisenssikauden eikä asiasta informoitu mitenkään,eikä tiedusteluihini vastattu.Ilmeisesti ei ole kelvollista vastausta.Mitenkähän paljon on käyttäjiä jotka eivät ole asiaa huomanneet tai muuten tiedostaneet maksavansa ilmaisesta palomuurista?

2. Datanen

Datanen Guest

Trophy Points:
    108
    Last edited: Jul 5, 2013
  3. dvd-ossi

dvd-ossi Member

Trophy Points:
    16
    Niin siis kysehän oli siitä että miksi maksaisin fsecurelle windowsin palomuurin käytöstä koska voin käyttää sitä myös ilmaiseksi.Maksaessani vuoden lisenssin fsecurelle ohjelmistoon kuului oma palomuuri.Päivityksen mukana ohjelmisto muutettiin
    käyttämään windowsin palomuuria kaikessa hiljaisuudessa

Share This Page