Mikä on vikana kun yritän siirtää kahden lähiverkossa olevan koneen välillä tavaraa, niin liikkuu jotain 50kt/s? Toisessa koneessa on bulletproof server ja toisessa flashfxp. Messengerillä kokeilin siirtämistä tavara liikkui pyöreästi arvioiden 5mt/s, mutta jostain syystä tuo ftp ei oikein toimi. Kummatkin koneet on piuhoilla kiinni boksissa.
Eli teillä on vain sisäverkko, ja bulletti on konffattu sisäverkon ip osotteeseen ?Jos taas tuo "boksi" on adsl motukka ja bulletti on nettiosotteessa, niin paketit varmaan kiertää netin kautta ja uppinopeus on ton yhteyden max uppinopeus. Kysymys kuuluukin miksi siirtää paketteja ftp:llä lähiverkossa ?
Laita verkkokortin asetuksista netbeui-protokolla päälle. Sillä olen ainakin itse siirrellyt. En muista ulkoa, kuinka sen sai päälle winxp:ssa, mutta googlellahan tuo äkkiä löytyy.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;301041&sd=tech Tuossapa olisi Microsoftin ohjeet asennukseen.
Oon ennekin kokeillu tuota netbeui-juttua, mutta se ei oikein ottanu toimiakseen sillon. Nyt tein noiden ohjeiden kans ja toimii. Kiitoksia.