Olen ostamassa tälläista kannettavaa itselleni: Fujitsu-Siemens AMILO A1630 AMD Athlon 64 3700+ 1024 MB 80 GB DL DVD+/-RW 15,4 Webbisivut: http://www.akiba.fi/?3491 Onko jollain kokemuksia tästä vehkeestä? Olisi mukava kuulla kokemuksia ja tuntemuksia kyseisestä laitteesta ennenkuin menen ja sijoitan rahat tähän vehkeeseen. Kone tulee mulle lähinnä multimediatarkoituksiin. En ole kovinkaan innokas pelaaja, mutta olen käsittänyt, että tällä koneella voi myös pelata vaivatta? Onko kenelläkään tietoa onko tämä kone helposti päivitettävissä? Vai osaisiko joku kenties suositella jotain muuta konetta näihin mun tarkoituksiin? Suuret kiitokset vastaajille.
noh..kannettavissa harvemmin noinkaan iso kovo vakiona on.. yleensä taitaa 30-60 gigasia olla.. ihan hyvältä tuo ko. kone minun silmään vaikuttaa vaikuttaa..ei pitäs loppua teho ihan heti kesken tuossa käytössä..
Kovo pieni??Mun mielestä ihan riittävä..Kyl tosiaan hyvältä näyttää riittää varmasti potkua tossa prossussa
Rauta päivitykset yleensä ovat aika hankalia / mahdottomia kannettaviin koneisiin. Ajuri päivitykset Fujitsu-Siemenssin koneissa onnistuu suht kätevästi valmistajan kotisivujen kautta. Eipä tuosta juurikaan parempia kannetavia taida markkinoilla olla. Kovalevy on suht pieni multimedia tarkoituksiin, mutta isompia en ole ainankaan nähnyt kannettavissa ja ulkoiset kovalevyt ovat hyvä ratkaisu tilan puutteeseen. Itse olen ollut tyytyväinen omaan F-S Amilo D8830 kannettavaan. Akku meni takuu vaihtoon noin puolen vuoden käytön jälkeen, muuten kaikki on toiminut mallikkaasti.
Tuo "pieni" kovotila (80GB) ei ole tässä tapauksessa kriittinen, koska mulla on olemassa Lacien 250GB ulkokovo. Tuosta kertyy siten yhteistilaa 330GB, tosin ei sekään loppujen lopuksi mitenkään erityisen paljon ole. Mutta kyllä se riittää. Näyttää olevan siis aika hyvä ja kannattava ostos?
Ei se paras mahdollinen otsikko kyllä ole, myönnetään. Mutta kyllä sen kanssa pystyy kuitenkin elämään
asiallinen laite ainakin ominaisuuksien puolesta.täytys mennä varmaan oikeisiin töihin josta maksettas oikeeta palkkaa et sais itelle tollasen
LaCie Hard Drive Design by F.A. Porsche 250GB/7200RPM P3 USB 2.0 kovalevy löytyy verkkokaupasta 167€ hintaan. Kyllä tommonen kannattaa mielummin ostaa kun se 80gt jota aluksi ehdotin.
Itse ostaisin jos olisi rahaa. [bold]+[/bold] 1. Kovalevy on riittävän iso. 2. Näytönohjain on ihan ok (kannettavalle) 3. Laajakuva on aina hienoa 4. Norman 3v päivityksillä. 5. Wlan 6. Dvd polttaja [bold]-[/bold] 1. Vain kaksi muisti slottia ja max 1gb. 2. Akun kesto (riippuu mihin käyttöön tarkoitettu) 3. Fujitsun huolto....(ei toimi niin kuin pitäisi) 4. Hinta...
Tuleeko videon ja äänen käsittelyyn? Prossus on kyll ihan tarpeeks tehoa mut näyttis ja kovo on liian huonoja muuten hyvä kone =)
Mitä vikaa muka kovossa ja näyttiksessä? Näyttis on ainakin nopeimpia, mitä kannettavissa on (jos oli 128Mt muistilla). Kovothan on aina 5400rpm ja koko on suurin mitä järkevänhintaisissa kannettavissa on.
Kyllä tommonen paketti menisi itsellä "kusisin hunajaa jos tommosen saisin" ainoastaa jättäsin asentamatta ton norman:in muuri/virus hässäkän ja laittaisin jonkin muun vastaavan. Esim norton/f-secure...
Moikka Mulla on kyseinen kone juuri leffojen ja musiikin katsomiseen, sekä polttelen dvd:tä.Samaten koneessa on pyörineet kaikki pelit, mitä olen kokeillut Se on toiminut täysin moitteetta eli olen ollut laitteeseen todella tyytyväinen. SUOSITTELEN !!!