Fujitsu Siemens vai Packard Bell

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by magiccape, Apr 24, 2009.

1. magiccape

magiccape Member

Trophy Points:
    11
    Eli kesäksi olisi tarkoitus uutta pöytäkonetta ostella ja noin 500-600 euron budjetilla olen päätynyt kahteen vaihtoehtoon joista en oikein ota selkoa. 1. on Packard Bell iMedia

http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER...il&Selected=Specifications#tProductTabcontent

2. Fujitsu Siemens Amilo Si 3535-002

http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER...il&Selected=Specifications#tProductTabcontent

Fujitsulla on ymmärtääkseni hieman parempi maine mutta yleistä mielipidettä kysymättä en kauppoja kuitenkaan lukkoon uskalla lyödä.
    Ehdotuksia?

2. Leksa94

Leksa94 Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei kannata ottaa kumpaaka. Mihis tarkotuksee tulis? Ja sitten kannattaa kattoo muita treadeja jos oot valmis ostaa konee osina

Last edited: Apr 24, 2009
  3. Joukkeli

Joukkeli Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse en ottaisi kumpaakaan. Osta osat erikseen ja kokoa itse, tahi sitten annat liikkeen koota koneen. Meinaan että kun itse ostat osat, niin saat juuri sellaisen koneen kun haluat. Saat samalla summalla paljon tehokkaamman koneen kun kokoat itse. Kerros vielä minkälaiseen käyttöön kone tulisi.

Last edited: Apr 24, 2009
  4. Ratuu

Ratuu Regular member

Trophy Points:
    26
    Jep, vaikka Joukkeli tuossa jo sanoikin, niin haluasin silti vielä mainita, ja korostaa että kannattaa ostaa osina, saat paljon halvemmalla, luet noita threadeja, siellä on 300-400e budjetilla väsättyi, todella hyviä koneita.

5. Henry_FIN

Henry_FIN Regular member

Trophy Points:
    46
    Yhdyn tuohon.

Miksi tuossa, lauseessa on noin, paljon pilkkuja?, On melko, vaikeasti luettavaa tekstiä,

6. magiccape

magiccape Member

Trophy Points:
    11
    Eli kone tulee siis sellaiseen peruskäyttöön, musiikinteko-ohjelmien kanssa sähläystä ynnä muuta sekä mahdollista satunnaista pelaamista cs:n tyyppisiä pelejä. Olisi toki tervetullutta jos tuolla 500 saisi huomattavasti paremmat ominaisuudet, ongelma on lähinnä itsellä se ettei tiedä mitä siihen nyt sinänsä kannattaisi laittaa eikä tuo kokoamispuolikaan ole järin hanskassa...

7. Pavezki

Pavezki Member

Trophy Points:
    16
    Jep eli tuolta vanhemmista threadeista sitten vaan niitä koneita, ehdottomasti paremmat osat saat ja ainakin Jimm's PC Store on aika hyvä valinta, sieltä osat ja kasaus, postittaa valmiin koneen kotio. Äläkä unohda käyttöjärjestelmää :)

EDIT: Tässä linkki sinne, tuotehaulla osat ja silleen..

Last edited: Apr 25, 2009
  8. magiccape

magiccape Member

Trophy Points:
    11
  9. Pavezki

Pavezki Member

Trophy Points:
    16
    Tuossa ei tainnut olla käyttöjärjestelmää mukana, ja kasaus taisi olla 50€ Jimmssillä, niin budjetti saattaisi nousta 600-700 hujakoille. Tämän ketjun loppuosasta löytyy pari hyvää myös, tosin niihinkin kun lisää sen aidon käyttiksen niin joutuu maksamaan vähän enemmän koska ne ovat lähinnä pelikäyttöön suunniteltuja ja vaativät täten paremmat näyttikset jne.
    Jos jaksaa noita ketjuja tuolta katsella niin sieltä löytyy varmasti sopivan hintainen sellaiseen käyttöön mitä itse suunnittelit. Tietysti voit aloittaa uuden viestiketjun johon ehdotuksia otettaisiin vastaan.

edit: typo

Last edited: Apr 25, 2009
  10. magiccape

magiccape Member

Trophy Points:
    11
    Selvä homma. Ei muuta sivuja selaamaan.

Share This Page