Fujitsu Siemens Windows recovery DVD

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Jim~Bob, Nov 8, 2005.

  1. Jim~Bob

    Jim~Bob Guest

    Toisessa viestiketjussa oli OT:na asiaa fujitsun recovery DVD:stä koskien windowsin korjaus asennusta. Ajattelin perustaa aiheesta oman viestiketjun. Eli kaipaisin itsekkin neuvoja joltakulta joka paremmin tuntee fujitsun mukana tuleen windows levyn. Itse kun tein uudelleenasennusta valitsin kohdan "10 gigan järjestelmä osio ja tiedosto osio" "koko levyn osion" sijasta. Nyt kiinnostaisi tietää voiko kyseisellä levyllä asentaa jatkossa käyttiksen vain tähän 10 gigan järjestelmä osioon vai formattoiko automaattisesti tämän tiedosto osion myös. Ja korjausasennus valintaa ei tule vastaan koko prosessin aikana.
     
  2. pkaksp

    pkaksp Moderator Staff Member

    Joined:
    Jan 10, 2005
    Messages:
    12,231
    Likes Received:
    53
    Trophy Points:
    128
    En nyt ihan oikein ymmärrä mitä haet, mutta sen osioinnin voi kyllä tehdä ihan mieleisekseen sillä levyllä. Osiot voi poistaa ja sinne voi luoda uusia osioita ihan millä gigamäärällä itse haluat.

    Korjausasennuksen voi valita ihan alussa valitsemalla R, eli repair. Niin ja se levy on cd, ei dvd.
     
  3. Jim~Bob

    Jim~Bob Guest

    Joo no siinhän minäkin luulin, kun olin tottunut että se aina on niin. Vaan eipä voinutkaan! oli vain kaksi täppää mistä valita em. vaihtoehdoista. Eikä siinä alussa ole mitään kohtaa jossa voisin valita "R". Tiedän kyllä miten winukan asennuslevyt yleensä toimii.. Ja sitäpaitsi tämä kyseinen levy joka mulla tuli tän läppärin mukana on kyllä DVD "Fujitsu Siemens Product Recovery DVD Windows XP Home Edition SP-2" Tällä DVD:llä on oikeen komeasti Fujitsun logoilla ja muilla kuvitettu "käyttöliittymä" eikä sellanen sininen näyttö mikä mulla aina ennen on asennuslevyissä ollut.
     
  4. pkaksp

    pkaksp Moderator Staff Member

    Joined:
    Jan 10, 2005
    Messages:
    12,231
    Likes Received:
    53
    Trophy Points:
    128
    Ahaa.. No sitten täytyy myöntää että enpä ole tuohon itsekkään törmännyt. Fujitsu Siemens on ilmeisesti uusinut tuon palautuslevynsä totaalisesti.

    Voisit tietysti kokeilla kattoa josko sieltä levyltä löytyisi i386 kansio ja kopioida se kovolle. Tämän jälkeen voisit kokeilla tehdä uuden "asennuslevyn" joka sisältäisi vain tuon windows kansion. (eli i386 on kansio joka sisältää kaikki windowsin asennustiedostot)
     

Share This Page