Olisi tarkoitus ostaa full-hd televisio ja käyttää sitä pc:n primary näyttönä myös. (nykyisestä paneelista tulisi 2. näyttö) Miten se on, saako full-hd televisiosta yhtä hyvälaatuista kuvaa kuin pc:eelle tehdyillä paneeleilla? Kannattaako moinen operaatio? Ilmeisesti hdmi-liitännällä saa parhaimman laadun aikaseksi?
Kyllä se tarkkaa kuvaa puskee ulos vaikka DVI - HDMI kaapelilla. Tietysti mihin näytönohjain pystyy. Itse olen kokeillut sitä näyttönä, ja kyllä sillä voi työstää normaalisti.
Todella hyvin Toimii ! itse käytän LG:n 37" Televisiota PC:n Ensisijaisena näyttönä ja kuvan laatu on mitä parhain ekat 1-3 päivää kesti että totuin näin isoon ruutuun
Kyllä toimii! Itelläni on 42" lg lf65 ollu käytössä puoli vuotta ainoona näyttönä. Ei aivan yllä näytön tasolle esim luettaessa pientä tekstiä saattaa vähä kirjaimet alkaa hyppiin silmissä. Riippuen kuinka kaukana näyttö. Mut peli käytössä ja ihan peruskäytössä erinomainen. Itellä kans dvi->hdmi.
Itselläni ensisijainen näyttö on 22" LG:n töllö (1680x1060) ja parempi tämä on kun naapurin 17" acerin tietokonenäyttö! Toisenä näyttönä käytän silloin tällöin olohuoneen puolelta löytyvää 37" fullhd LG:tä ja siinäkään ei mitään vikaa ole kuvan suhteen! Molempiin näyttöihin tulee ääni ja kuva HDMI piuhalla!